کد خبر:16194
پ

مرد سال فوتبال آسیا یکی از این سه نفر است | جدال دوباره فوتبال ایران با کره جنوبی

با اعلام فهرستی از نامزدهای مرد سال فوتبال آسیا در سال 2020 به نظر می رسد رقابت اصلی برای کسب این عنوان بین مهدی طارمی از پورتو و سون هیونگ مین از تاتنهام و سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ خواهد بود.   پخش زنده فوتبال   مرد سال فوتبال آسیا یکی از این سه […]

با اعلام فهرستی از نامزدهای مرد سال فوتبال آسیا در سال 2020 به نظر می رسد رقابت اصلی برای کسب این عنوان بین مهدی طارمی از پورتو و سون هیونگ مین از تاتنهام و سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ خواهد بود.

 

پخش زنده فوتبال

 

مرد سال فوتبال آسیا یکی از این سه نفر است | جدال دوباره فوتبال ایران با کره جنوبی

مرد سال فوتبال آسیا یکی از این سه نفر است | جدال دوباره فوتبال ایران با کره جنوبی

رقابت بین فوتبال ایران و کره جنوبی تمامی ندارد و در سالهای اخیر همواره شاهد مصاف های حساس و نفسگیر در رده ملی و باشگاه بین فوتبال ایران و کره جنوبی بوده ایم که متاسفانه در آخرین مصاف، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی را به اولسان باخت تا از کسب مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باز مانده باشد. با این اتفاق، تقریباً احتمال انتخاب بازیکنانی همچون شجاع خلیل زاده، بشار رسن، کنعانی زادگان به عنوان مرد سال فوتبال آسیا تقریباً 0 شده است.

 

اما نکته کلیدی در فصل 2020 حضور درخشان لژیونرهای آسیایی در فوتبال اروپا بود که در صدر آنها سردار آزمون، مهدی طارمی و سون هیونگ مین قرار دارند. با توجه به اینکه سردار آزمون  و مهدی طارمی در فصل 2020 به عنوان آقای گلی لیگ روسیه و پرتغال رسیدند و نظر به حضور درخشان سون هیونگ مین در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا که با پاس گل و گلهای دیدنی اش، چشمها را به خود خیره کرده، به نظر می رسد شانس این سه بازیکن برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا بیشتر از سایرین باشد.

 

سردار آزمون که در فصل گذشته توانست با کسب عنوان آقای گلی مشترک در لیگ روسیه به همراه زنیت به دو عنوان قهرمانی برسد از بهترین لژیونرهای آسیایی سال 2020 محسوب می شود و در فصل جاری نیز با هت تریکی که اخیراً کرد با 8 گل خود را به نزدیکی صدر جدول گلزنان لیگ روسیه رسانده است.

مهدی طارمی نیز در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا با عملکرد خیره کننده خود در ریوآوه توانست نظر باشگاه های معروف پرتغالی را به خود جلب کند و سرانجام به یکی از پرافتخارترین تیمهای قاره اروپا یعنی تیم پورتو پیوست تا اینجای کار نیز همچنان به روند گلزنی خود در لیگ پرتغال ادامه داده به طوری که با 4 گل در رده هشتم جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفته است.

 

سون هیونگ مین رقیب جدی دو ستاره ایرانی در به دست آوردن توپ طلای فوتبال آسیا است چرا که او در سال 2020 یک فصل رویایی را همراه با تاتنهام سپری کرد به طوری که گلش مقابل برنلی توانست جایزه پوشکاش فیفا که به بهترین گل سال 2020 تعلق می گیرد را به دست بیاورد. او همچنین در فصل جاری با 11 گل و 4 پاس گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار دارد و شانس بالاتری نسبت به دو مهاجم ایرانی برای کسب عنوان مرد سال آسیا در سال 2020 دارد.

 

با توجه به کیفیت بالاتر لیگ برتر انگلیس به نظر می رسد مرد سال فوتبال آسیا در سال 2020 سون هیونگ مین باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید