کد خبر:4452
پ

مرخصی مشکوک مسئول حقوقی پرسپولیس در آستانه رای جنجالی برانکو

موضوع در دسترس نبودن مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی را در فضای مجازی و رسانه‌ها ایجاد کرده؛ آن‌هم درحالی که خبر بازداشت یکی از مسئولان پرسپولیس هم منتشر و رسما توسط وزارت ورزش تأیید شده است. یکی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص گفت: «اصلا به شایعات توجه نکنید. آقای […]

موضوع در دسترس نبودن مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی را در فضای مجازی و رسانه‌ها ایجاد کرده؛ آن‌هم درحالی که خبر بازداشت یکی از مسئولان پرسپولیس هم منتشر و رسما توسط وزارت ورزش تأیید شده است. یکی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص گفت: «اصلا به شایعات توجه نکنید. آقای خواجه‌وند در مرخصی به سر می‌برند و با توجه به فشردگی کار ایشان در ماه‌های اخیر این اتفاق با هماهنگی مدیر باشگاه صورت گرفته است.»

?البته در این بین اشاره‌ای نشد در روزی که تنها 48 ساعت تا جرایم سنگین احتمالی علیه پرسپولیس زمان باقی‌مانده است، مرخصی مسئول‌ترین فرد در پرونده‌های فیفا چه مفهومی می‌تواند داشته باشد و آیا بهتر نبود که این مرخصی به تاریخی بعد از شانزدهم مردادماه موکول می‌شد؟! آیا واقعا خواجه‌وند در مرخصی است؟

 

نکته مهم این حواشی این است که باشگاه پرسپولیس روز گذشته خبر بازداشت یکی از مدیران خود را تکذیب کرد اما روابط عمومی وزارت ورزش این موضوع را تائید کرد تا مشخص شود این قضیه قابل لاپوشانی و مخفی کردن نیست.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید