کد خبر:9057
پ

مربی گلرها و بدنساز استقلال مدل محمود فکری کیست؟

با معرفی کادر فنی محمود فکری در استقلال هنوز وضعیت بدنساز و مربی دروازه بان های این تیم مشخص نشده است. دو پستی که استقلال در چند سال اخیر بیشترین ضربه را از آن خورده و به واسطه بدنسازی ضعیف، رکورددار تعداد مصدومیت در بین تمامی تیم های لیگ برتری شدند و به واسطه عملکرد […]

با معرفی کادر فنی محمود فکری در استقلال هنوز وضعیت بدنساز و مربی دروازه بان های این تیم مشخص نشده است. دو پستی که استقلال در چند سال اخیر بیشترین ضربه را از آن خورده و به واسطه بدنسازی ضعیف، رکورددار تعداد مصدومیت در بین تمامی تیم های لیگ برتری شدند و به واسطه عملکرد ضعیف غلامپور در کار کردن با حسین حسینی، این دروازه بان نه تنها تیم ملی را از دست داد بلکه با گل های بچه گانه ای که دریافت کرد، به سرعت در مسیر پسرفت قرار گرفته است.

 

مربی گلرها و بدنساز استقلال مدل محمود فکری کیست؟

مربی گلرها و بدنساز استقلال مدل محمود فکری کیست؟

از گوشه و کنار خبر می رسد مسعود ابطحی، برادر مهدی ابطحی معروف قرار است کار بدنسازی استقلال در زمان مسئولیت محمود فکری را انجام دهد اما در لیست فکری، وحید فاضلی به عنوان بدنساز معرفی شده است.  و  قرار است هاروت ابراهیمیان مربی گلرهای نساجی که با فکری در این تیم همکاری می کرد و از علیرضا حقیقی فراموش شده دوباره یک گلر تراز اول ساخت، به این تیم بیاید. گفته می شود باشگاه نساجی با جدایی ابراهیمیان مخالفت کرده است و باید دید سرانجام تکلیف این دو پست حساس در کادر فنی استقلال چه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید