کد خبر:28357
پ

مربی پرسپولیس: سازمان لیگ با ما هم مهربان باشد

حمید مطهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت:مس رفسنجان باشگاهی است که ساختار و امکانات دارد اما بازی کردن در این زمین فوق‌العاده سخت است هم برای خود مس و هم تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند. 🔺انتظار من از […]

حمید مطهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت:مس رفسنجان باشگاهی است که ساختار و امکانات دارد اما بازی کردن در این زمین فوق‌العاده سخت است هم برای خود مس و هم تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند.

🔺انتظار من از مسئولان مس این است هرچه سریع‌تر زمینی در شان این تیم درست کنند تا واقعا بتوان فوتبالی بهتر با آسیب دیدگی کمتر، بازی کرد. این زمین فوق‌العاده سنگین است و دست کم نیاز به 3-2 روز ریکاوری دارید تا بازیکنان به حالت اول بازگردند.

🔺توقع ما از سازمان لیگ این است با تیمی که این همه همکاری با فدراسیون می‌کند و اولویتش هم تیم ملی است، منصفانه‌تر رفتار کنند. بازی های پرسپولیس همیشه جلوتر از سپاهان و با اسنراخت کمتر برگزار می‌شود.

🔺گل ما کاملا تاکتیکی و فنی بود. شناسایی فضا توسط مهدی عبدی، حرکت با قوس در آن فضا و تایمینگ و هارمونی مناسبی بین صادر کننده و گیرنده توپ ایجاد شد. در نهایت لمس اول عالی و ضربه خوب.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 27 ژوئن 2021 / 3:12 ق.ظ

    لمس عالی!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید