کد خبر:13708
پ

مربی پرسپولیس: با اتوبوس به مسجد سلیمان رفتیم و خسته بودیم

حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در خصوص بازی ضعیف تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان صحبتهای جالبی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   مربی پرسپولیس: با اتوبوس به مسجد سلیمان رفتیم و خسته بودیم ما ۲۹ آذر باید بدون احسان پهلوان و وحید امیری که بازیکنان خوبی هم هستند به مصاف […]

حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در خصوص بازی ضعیف تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان صحبتهای جالبی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

مربی پرسپولیس: با اتوبوس به مسجد سلیمان رفتیم و خسته بودیم

مربی پرسپولیس: با اتوبوس به مسجد سلیمان رفتیم و خسته بودیم

ما ۲۹ آذر باید بدون احسان پهلوان و وحید امیری که بازیکنان خوبی هم هستند به مصاف تیم قهرمان شرق آسیا برویم. طبیعی است در این فاصله نسبتاً کم ترکیب و تاکتیک‌های مختلفی را امتحان کنیم.

ما شب قبل از بازی در اهواز مستقر شدیم که ۲ ساعت و نیم با اتوبوس تا مسجدسلیمان راه است. شما تصورش را بکنید بازیکنان ما ۲ ساعت و نیم توی اتوبوس بودند و بعد مستقیم به ورزشگاه شهید بهنام محمدی رفتیم. باز هم می‌گویم دنبال عذر و بهانه نیستیم ولی واقعاً بازی کردن در چنین شرایطی خیلی سخت است.

تمام فشارها روی دوش مهدی عبدی است که جوان مستعدی است و باید به او زمان داد. نباید این جوان را تحت فشار بگذارند. ما قبول داریم با کمبود مهاجم روبه‌رو هستیم و خیلی اتفاقات بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر رخ داد که پرسپولیس تضعیف شود. متأسفانه در فوتبال ایران هر گروه یا تیمی که سالم کار می‌کند و موفق می‌شود با مشکلاتی از داخل و بیرون مواجه می‌شود اما ما تلاش می‌کنیم به این مسائل توجهی نکرده و کار خود را دنبال کنیم.

این فصل سختی کار ما بیشتر است چراکه همه تیم‌ها با انگیزه فراوان جلوی ما ظاهر می‌شوند تا از فینالیست آسیا امتیاز بگیرند. با این وجود ما در تمام مسابقات برای پیروزی و خوشحال کردن طرفداران پرسپولیس به میدان می‌رویم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید