کد خبر:31567
پ

مربی این تیم پرسپولیس کدام نابغه بود که قهرمان نشد؟

پرسپولیس و هواداران این تیم در حالی 5 سال اخیر را با قهرمانی در لیگ برتر پشت سر می گذارند که ترکیب این تیم، لزوماً بهترین ترکیب ممکن پرسپولیس در 15 سال گذشته به حساب نمی آید چرا که در سالهای نه چندان دور این تیم بهترین بازیکنان ایران را در اختیار داشت اما هرگز […]

پرسپولیس و هواداران این تیم در حالی 5 سال اخیر را با قهرمانی در لیگ برتر پشت سر می گذارند که ترکیب این تیم، لزوماً بهترین ترکیب ممکن پرسپولیس در 15 سال گذشته به حساب نمی آید چرا که در سالهای نه چندان دور این تیم بهترین بازیکنان ایران را در اختیار داشت اما هرگز به موفقیتی چه در داخل و چه در  رقابتهای خارجی دست نیافت.

 

مربی این تیم پرسپولیس کدام نابغه بود که قهرمان نشد؟

مربی این تیم پرسپولیس کدام نابغه بود که قهرمان نشد؟

در آن تیم رویایی، علی کریمی با سابقه بازی در بایرن مونیخ و شالکه 04،  کریم باقری با سابقه بازی در چارلتون اتلتیک و آرمینیا بیلفلد، رحمان رضایی با سابقه بازی در کیوو، رجینا و … ابراهیم توره با سابقه بازی در موناکو فرانسه حضور داشتند و نفراتی همچون علیرضا نیکبخت واحدی که در اوج دوران فوتبالی خود از استقلال به پرسپولیس پیوست و علیرضا حقیقی که دروازه بان اول ایران در جام جهانی بود نیز حضور داشتند. فرانک آتسو و ایوان پترویچ هم در این پرسپولیس رویایی حضور داشتند. و حضور بازیکنان موثری همچون پژمان نوری، مازیار زارع و سپهر حیدری یکی از رویایی ترین فصول پرسپولیس از حیث بازیکنان تراز اول را رقم زده بود اما در نهایت آن تیم به هیچ موفقیتی دست پیدا نکرد تا افشین قطبی سرمربی وقت پرسپولیس از سمتش برکنار شود.

مربی این تیم پرستاره که به فصل 2008-2009 بر می گردد، افشین قطبی بود که سال قبلش توانسته بود پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ برساند و با جذب ستاره های زیاد برای فصل بعد سودای قهرمانی در آسیا را در سر می پروراند اما تیم او به دلیل چند دسته شدن بازیکنان و اختلافات داخلی از هم پاشید تا یکی از رویایی ترین پرسپولیس های تاریخ بدون هیچ موفقیتی، فصل را به اتمام برساند.

 

عدم قهرمانی پرسپولیس با آن تعداد ستاره تراز اول در آن سالها و قهرمانی پیاپی این تیم در 5 فصل اخیر با بازیکنانی که کیفیتشان به مراتب پائینتر از بازیکنان مذکور بود، نشان می دهد، لزوماً تیم پرستاره در فوتبال به موفقیت نخواهد رسید و عوامل دیگری در موفقیت تیم ها دخیل هستند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید