کد خبر:11498
پ

مراسم تاجگذاری سمیعی در پرسپولیس با حضور مدیر جنجالی + عکس

روز گذشته مراسم تحویل رسمی سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به جعفر سمیعی در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و نکته جالب اینکه مهدی رسول پناه که همچنان در هیئت مدیره پرسپولیس حضور دارد، حکم سمیعی را که جانشین خودش شده بود را به وی تحویل داد.   مراسم تاجگذاری سمیعی در پرسپولیس با حضور مدیر […]

روز گذشته مراسم تحویل رسمی سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به جعفر سمیعی در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و نکته جالب اینکه مهدی رسول پناه که همچنان در هیئت مدیره پرسپولیس حضور دارد، حکم سمیعی را که جانشین خودش شده بود را به وی تحویل داد.

 

مراسم تاجگذاری سمیعی در پرسپولیس با حضور مدیر جنجالی + عکس

مراسم تاجگذاری سمیعی در پرسپولیس با حضور مدیر جنجالی + عکس

انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس با واکنش منفی نمایندگان مجلس و هواداران پرسپولیس رو به رو شده است چرا که همگان او را فردی سیاسی امنیتی می دانند تا اقتصادی و ورزشی و این نکته در ترسیم اهداف او نیز مشخص بود؛ به طوری که در اهداف او بیش از اینکه اهداف فوتبالی مطرح باشد، اهداف غیرفوتبالی و مباحثی همچون مبارزه با فساد مطرح شدند.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا رسول پناه همچنان در سمتش در هیئت مدیره پرسپولیس باقی خواهد ماند یا طی روزهای آینده از این سمت نیز کناره گیری می کند؛ چرا که حضور او با آن حواشی عجیبی که در خصوص فایل های صوتی لو رفته به وجود آمد، در مقطع فعلی به سود پرسپولیس نخواهد بود.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بنده 2 نوامبر 2020 / 2:28 ب.ظ

    فکر کردی خیلی زرنگ هستی؟ نه از این خبرها نیست. هر جمله ای در جای خودش متفاوت است. بله مثل اینکه بنویسیم یا بگوییم تاجگذاری پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران. اما جمله سایت کاملا بی ادبانه است. والسلام.

  • بنده 2 نوامبر 2020 / 1:50 ب.ظ

    به نام خدا. سلام. الان جمله تاجگذاری چه معنی می دهد؟ واقعا خجالت نمی کشید ؟! چرا اینقدر بی ادبانه می نویسید. آیا برای تیم محبوب شما استقلال هم بود همین تیتر را می زدید ؟

    • محمود 2 نوامبر 2020 / 1:58 ب.ظ

      تاجگذاری بی ادبانه س؟ فک کنم شما با مفاهیم استعاره و کنایه ای آشنا نیستید . تاجگذاری محمود فکری در استقلال معناش چیه به نظرت؟ معناش به قدرت رسیدن ه . شما فک کنم باید مغزتو شستشو بدی چون از هر عبارتی بدترین معنی ممکن رو برداشت میکنی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید