کد خبر:29930
پ

مذاکرات مخفی پرسپولیس برای جذب سجاد شهباززاده از سپاهان

با شروع نقل و انتقالات لیگ برتر ایران، گمانه زنی های زیادی در خصوص آخرین نقل و انتقالات پرسپولیس شنیده می شود.   مذاکرات مخفی پرسپولیس برای جذب سجاد شهباززاده از سپاهان بر طبق برخی گمانه زنی ها، مسئولین پرسپولیس پس از اینکه متوجه شده اند شهریار مغانلو به طور قطع از این تیم رفتنی […]

با شروع نقل و انتقالات لیگ برتر ایران، گمانه زنی های زیادی در خصوص آخرین نقل و انتقالات پرسپولیس شنیده می شود.

 

مذاکرات مخفی پرسپولیس برای جذب سجاد شهباززاده از سپاهان

بر طبق برخی گمانه زنی ها، مسئولین پرسپولیس پس از اینکه متوجه شده اند شهریار مغانلو به طور قطع از این تیم رفتنی است، به دنبال جذب سجاد شهباززاده از سپاهان افتاده اند و مذاکرات مخفی(11826) خود با آقای گل لیگ برتر را شروع کرده اند. گفته می شود پرسپولیسی ها حتی به مسئولین سپاهان پیشنهاد داده اند در صورتی که مایل به جذب شهریار مغانلو هستند، با توجه به سبک بازی مشابه سجاد شهباززاده و مغانلو، تیم اصفهانی با انتقال سجاد شهباززاده به پرسپولیس موافقت کند.

پیشنهاد پرسپولیس به سپاهان در حالی مطرح شده که با توجه به جدایی کیروش استنلی و همچنین ترانسفر احتمالی محبی، بسیار بعید است این تیم با جدایی سجاد شهباززاده موافقت کند و سجاد می بایست باقیمانده مدت قرارداد خود را که یکسال دیگر است در سپاهان سپری کند.

 

این در حالیست که استقلالی ها نیز با توجه به خروج قطعی شیخ دیاباته و انتقال احتمالی مهدی قایدی سخت به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ هستند و چه گزینه ای بهتر از مهاجم سابق خود یعنی سجاد شهباززاده که این روزها مشتریان دست به نقد زیادی پیدا کرده است.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • احمدرضا 7 آگوست 2021 / 1:02 ب.ظ

    11826

  • احمدرضانظری 7 آگوست 2021 / 12:18 ب.ظ

    11826

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید