کد خبر:39307
پ

مدیر عامل پرسپولیس: امسال تیم هیجان انگیزی داریم

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ داد توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید. مدیر عامل پرسپولیس: امسال تیم هیجان انگیزی داریم با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل و انتقالات کامل محقق […]

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ داد توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید.

مدیر عامل پرسپولیس: امسال تیم هیجان انگیزی داریم
با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل و انتقالات کامل محقق شود.

واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند. این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد.

این بغضی که بعضی نسبت به پرسپولیس دارند، قابل درک نیست. وقتی این مسائل سلسله وار روی می‌دهد طبیعی است که هواداران فوتبال از آن برداشت عداوت می‌کنند. چرا باید فرهنگ عداوت در فوتبال ایران رشد یابد؟ فردا که کار بیخ پیدا می‌کند، ورزشگاه در یک شهرستان به میدان جنگ بدل می‌شود، یا مثل راهزن‌ها به کاروان یک تیم حمله می‌شود تازه همه به فکر چاره می‌افتند ولی کار از کار گذشته است.

سوال من این است که واقعا موضوع و اتهام وارد شده از سوی مدیرعامل ذوب‌آهن چه ربطی به مشکلات آن‌ها داشت؟! خب ما هم مشکل داشتیم و با پنجره بسته نقل و انتقالات روبه‌رو بودیم. شاید هم بیشتر از ذوب‌آهن ولی مرحله به مرحله جلو رفتیم و یک روز هم اعلام کردیم پنجره باز شده است کسی هم متعرض نشد. الان از توضیحات خود ایشان معلوم است اقدامات را یکباره انجام نداده‌اند. خب به خودشان مربوط می‌شود ولی چرا پای یک موضوع بی ربط و ما را وسط می‌کشند؟

تا همین جا دو باشگاه علیه پرسپولیس رفتار نامناسب داشته‌اند ولی برخوردی نمی‌شود، این قدر کاری نمی‌شود تا از یک جایی به بعد ما مجبور به مقابله می‌شویم و درست همان زمان همه دست به کار می‌شوند از مراجع قانونی تا رسانه‌هایی که قلم فرسایی می‌کنند. پرسپولیس را هم بدهکار می‌کنند!

فولاد هم هفته قبل بدون ارائه مستندات علیه پرسپولیس و بازیکن آن ادعایی را مطرح کرد. روی چه حسابی؟ اگر باشگاهی با اسدبیگی طرف قرارداد بود خب برای ثبت آن اقدام می‌کرد؛ چرا این اتفاق نیفتاده است؟ این نمی‌شود که هر کس هر چه خواست بگوید یا هر شکایتی خواست مطرح کند. جوسازی و حاشیه‌سازی کنند، برخوردی هم نشود.

ما تازه در شروع فصل هستیم. دستپاچه شدن فقط کار تیم را سخت‌تر می‌کند. باید متوجه این مسائل باشیم. من عمیقا احساس می‌کنم پرسپولیس هیجان‌انگیزی را در لیگ امسال خواهیم دید هر چند به نظر می‌رسد بعضی، از همین حالا شمشیر از رو بسته‌اند و خارج از عرف حرفه‌ای فوتبال دنبال برنامه‌های دیگری هستند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید