کد خبر:3884
پ

مدیر روابط عمومی استقلال بر اثر کرونا درگذشت

سهیل گوهری که یک هفته پیش به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب و در اثر ابتلا به ویروس کرونا استعفا کرده بود،صبح امروز و در اثر وخامت حال، دار فانی را وداع گفت.   مدیر روابط عمومی استقلال بر اثر کرونا درگذشت این اتفاق در حالی رخ داد که سازمان لیگ و فدراسیون […]

سهیل گوهری که یک هفته پیش به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب و در اثر ابتلا به ویروس کرونا استعفا کرده بود،صبح امروز و در اثر وخامت حال، دار فانی را وداع گفت.

 

مدیر روابط عمومی استقلال بر اثر کرونا درگذشت

مدیر روابط عمومی استقلال بر اثر کرونا درگذشت

این اتفاق در حالی رخ داد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در قبال این اتفاق سکوت اختیار کرده اند و علی رغم مرگ بیش از 199 نفر در روز گذشته بر اثر کرونا، همچنان اعتقاد دارند که کرونا با فوتبالی ها کاری ندارد.

 

نکته قابل تامیل اینکه تست کرونای 13 نفر از اعضای تیم گل گهر سیرجان از جمله مجید جلالی نیز مثبت اعلام شده و سازمان لیگ همچنان معتقد است می تواند ادامه بازیها را برگزار کند که البته اگر تیم پرسپولیس تا دو هفته آینده بتواند دو پیروزی به دست بیاورد، احتمال اینکه در هفته بیست و هفتم و با قطعی شدن قهرمانی پرسپولیسف پرونده مسابقات بسته شود، بسیار زیاد خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید