کد خبر:29405
پ

مدیر جنجالی استقلال با قید وثیقه آزاد شد

گفته می شود اسماعیل خلیل زاده رئیس سابق هیئت مدیره استقلال که به واسطه برخی تخلفات مالی اخیراً بازداشت شده بود، با قرار وثیقه سنگین آزاد شده است.   مدیر جنجالی استقلال با قید وثیقه آزاد شد بر طبق اظهارات رادیو گیلان، خلیل زاده در اعترافات خود به تخلفات مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دولت […]

گفته می شود اسماعیل خلیل زاده رئیس سابق هیئت مدیره استقلال که به واسطه برخی تخلفات مالی اخیراً بازداشت شده بود، با قرار وثیقه سنگین آزاد شده است.

 

مدیر جنجالی استقلال با قید وثیقه آزاد شد

بر طبق اظهارات رادیو گیلان، خلیل زاده در اعترافات خود به تخلفات مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دولت حسن روحانی در پرونده فساد مالی خود اشاره کرده و احتمالاً پس از پایان دولت یازدهم دادگاه از سلطانی فر نیز برای ادای توضیحات در خصوص پرونده کارخانه ابریشم گیلان دعوت خواهد کرد.

اسماعیل خلیل زاده که یکی از متمولین استان گیلان محسوب می شود، رفاقت دیرینه با مسعود سلطانی فر دارد و به واسطه همین رفاقت به یکباره سر از باشگاه استقلال در آورد و دستورات دوست قدیمی خود را در آن عملیاتی کرد. (96875)

او یکی از متهمینی است که در دادگاه هواداران استقلال عامدانه عامل فسخ قرارداد استراماچونی شد و مانع از بازگشت وی به استقلال شده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا گسترده فساد مالی خلیل زاده دامن وزیر ورزش را هم خواهد گرفت یا خیر؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • نام کاربری: پیروز 23 جولای 2021 / 8:05 ب.ظ

    کد بتامون:۹۶۸۷۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید