کد خبر:8894
پ

مدیر باشگاه السد خیال پرسپولیس را راحت کرد: قبلاً استعلام گرفتیم، مشکلی ندارید!

مدیر باشگاه الاسد در گفتگو با نواف الاسیوی که یک اکانت توئییتری معروف عربستانی به حساب می آید، خیال هواداران پرسپولیس و مسئولین این تیم را بابت حکم قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت النصر راحت کرد.   مدیر باشگاه السد خیال پرسپولیس را راحت کرد: قبلاً استعلام گرفتیم، مشکلی ندارید! او با اشاره […]

مدیر باشگاه الاسد در گفتگو با نواف الاسیوی که یک اکانت توئییتری معروف عربستانی به حساب می آید، خیال هواداران پرسپولیس و مسئولین این تیم را بابت حکم قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت النصر راحت کرد.

 

مدیر باشگاه السد خیال پرسپولیس را راحت کرد: قبلاً استعلام گرفتیم، مشکلی ندارید!

مدیر باشگاه السد خیال پرسپولیس را راحت کرد: قبلاً استعلام گرفتیم، مشکلی ندارید!

او با اشاره به اینکه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پرسپولیس مصاف داشتند، باشگاه السد نیز به سبب حضور قانونی یا غیرقانونی چند بازیکن پرسپولیس از AFC استعلام گرفته است و بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای بازی در رقابتها نداشته اند.

گفتنیست ساعاتی پیش نیز خبرنگار نزدیک به باشگاه الهلال(رقیب النصر) یعنی احمد العجلان در استوری خود از تبرئه پرسپولیس و رد شکایت النصر خبر داده بود که استوری او در شبکه اسکای اسپورت عربی نیز بازتاب پیدا کرد اما به نظر می رسد این توئیت تنها استنباط شخصی خبرنگار فوق بود چرا که هیچ وانشی از سوی مسئولین باشگاه پرسپولیس به این توئیت شاهد نبودیم و از قرار معلوم، فردا لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس به AFC ارسال خواهد شد و هنوز چیزی مبنی بر حکم قطعی پرونده شکایت النصر از پرسپولیس مشخص نیست و هر خبری در این مورد به نظر می رسد استنباط شخصی و گمانه زنی باشد.

در روزهای گذشته صحبتهای زیادی در رسانه های ایرانی و عربستانی در این خصوص انجام شده و برخی کارشناسان عربستانی از رد شکایت النصر گفته اند و برخی نیز از پیروزی قطعی النصر در این شکایت صحبت به میان آورده اند.

نکته جالب اینکه مسئولین النصر در لایحه شکایت خود قصد داشته اند پای برانکو و وکیلش را نیز به پرونده باز کنند اما برانکو به آنها گفته هرگز علیه پرسپولیس در دادگاه شهادت نخواهد داد تا تیر تیم عربستانی به سنگ بخورد.

 

شکایت النصری ها از پرسپولیس در حال حاضر مصداق کاسه داغتر از آش شدن برای برانکو است چرا که آنها به موضوع شکایت برانکو و پرسپولیس ورود کرده اند و در حالی به وکیل مدافع برانکو در برابر پرسپولیس تبدیل شده اند که برانکو علاقه ای به پیگیری دریافت حق و حقوقش از این طریق ندارد.

آنها در لایحه شکایت خود به AFC این نکته را گنجانده اند که پرسپولیس به جای پرداخت طلب برانکو، ان پول را صرف خرید بازیکنان جدیدش کرده است!

به واقع این موضوع چه ارتباطی به باشگاه النصر دارد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید