کد خبر:37324
پ

مدیرعامل پرسپولیس رضائیان را شست و پهن کرد: پس 6 میلیارد کجا رفت؟

پس از اینکه رامین رضائیان در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مدعی شد برای نیم فصلی که در پرسپولیس بازی کرده، مبلغی را دریافت نکرده و سفید امضا کرده و مدیریت عدد 500 میلیون تومان را برای خالی نبودن ثبت قرارداد درج کرده، رضا درویش ادعای وی را رد کرد و مدعی شد رضائیان برای […]

پس از اینکه رامین رضائیان در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مدعی شد برای نیم فصلی که در پرسپولیس بازی کرده، مبلغی را دریافت نکرده و سفید امضا کرده و مدیریت عدد 500 میلیون تومان را برای خالی نبودن ثبت قرارداد درج کرده، رضا درویش ادعای وی را رد کرد و مدعی شد رضائیان برای نیم فصل، 6 میلیارد تومان دریافت کرده است!!

مدیرعامل پرسپولیس درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: هنوز فصل نقل و انتقالات به طور رسمی شروع نشده است و به هر حال باید صبر کنیم تا موعد مقرر شروع شود و در این مدت سعی می‌کنیم مشکل را حل کنیم.

وی در رابطه با دعوت رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده است اما باید بگویم در این سه چهار ماهی که رضاییان پول گرفته است، این پول‌ها کجا رفته؟ فکر می‌کنم قراردادش بیش‌تر از ۶ میلیارد برای نیم فصل باشد.

درویش درباره انتخاب دستیاران گل‌محمدی بیان کرد: او هیچ صحبتی با من نکرده است و تا امروز تغییری اتفاق نیفتاده است. پس از پایان مسابقات تصمیمات جدید ممکن است گرفته شود و امیدوارم برای لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم محکم‌تر کار کنیم. کادرفنی باید تصمیم بگیرد چه تیمی در شأن نام پرسپولیس بسته شود.

او درباره قهرمانی استقلال گفت: مبارک‌شان باشد. به هر حال در هر بازی یک برنده و یک بازنده وجود دارد. این دوره هم نوبت استقلال بود و به هواداران‌شان تبریک می‌گویم. ورزش همین است.

پی نوشت: این اتفاقت در حالی بین طرفین رخ داد که ظاهراً طرفین علاقه ای به همکاری با یکدیگر ندارند و پیشنهادی برای تمدید به رضائیان ارائه نشده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • زهرا 31 مه 2022 / 4:31 ب.ظ

    درود بررامین رضاییان پسر اصیل پرسپولیس همیشه قهرمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید