کد خبر:5581
پ

مدیرعامل سابق پرسپولیس کجاست | چرا انصاری فرد پنهان شد؟

محمدحسن انصاری فرد را می توان به جرات بدترین مدیر تاریخ پرسپولیس نامید چرا که او با اقدامات خودسرانه ای که در مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس داشت، هزینه ای به اندازه دو فصل فوتبالی به مدیران فعلی پرسپولیس تحمیل کرده که همین موضوع باعث استیصال رسول پناه و هیئت مدیره پرسپولیس شده است.   […]

محمدحسن انصاری فرد را می توان به جرات بدترین مدیر تاریخ پرسپولیس نامید چرا که او با اقدامات خودسرانه ای که در مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس داشت، هزینه ای به اندازه دو فصل فوتبالی به مدیران فعلی پرسپولیس تحمیل کرده که همین موضوع باعث استیصال رسول پناه و هیئت مدیره پرسپولیس شده است.

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس کجاست | چرا انصاری فرد پنهان شد؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس کجاست | چرا انصاری فرد پنهان شد؟

پس از ورود نهادهای ذی ربط به پرونده های مالی و قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اسپانسرها و نحوه هزینه هایی که در این دو تیم دولتی شده است، محمد حسن انصاری فرد صحبت در خصوص چرایی ایجاد این حجم از بدهی در باشگاه پرسپولیس را به بعد از دیدار حساس جام حذفی مقابل استقلال موکول کرد.

امروز چند روزی از پایان این بازی می گذرد و همچنان خبری از انصاری فرد و پاسخگویی با افکار عمومی و هواداران پرسپولیس نیست. او که حتی به هیئت مدیره پرسپولیس نیز پاسخگو نبود و به عجیب ترین شکل ممکن از سمتش استعفا داد این روزها پنهان شده است و حاضر به پاسخگویی بابت هزینه تراشی های بی موردی که در زمان حضورش در پرسپولیس ایجاد شده، نیست.

این هزینه ها اکنون دست رسول پناه را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و همچنین جذب بازیکنان جدید سرمربی بسته است چرا که درآمدزایی از هر محلی، فعلاً می بایست صرف پرداخت به دست گل هایی شود که در زمان انصاری فرد به آب داده شدند!

عدم توافق با برانکو و اعلام جنگ با او، فسخ قرارداد با کالدرون و تقبل پرداخت غرامت و وجه قرارداد او، جذب یحیی گل محمدی با بالاترین قیمت ممکن، جذب دو بازیکن خارجی به نام های استوکس و اوساگونا و عقد قراردادی عجیب با اسپانسر جنجالی همگی در زمره مواردی قرار می گیرند که او می بایست نسبت به آنها پاسخگو باشد چرا که همه این موارد امروز باعث سنگین شدن بدهی باشگاه و عدم توان برای نگه داشتن ستاره های تیم شده است و یحیی گل محمدی نیز نا امید از توانایی باشگاه در جذب نفرات جدید به فکر استعفا و فسخ قرارداد افتاده است.

 

به استناد صحبتهای مهدی رسول پناه، محمد حسن انصاری فرد مسئولیت فراری دادن کالدرون و تحمیل هزینه فسخ قرارداد او به باشگاه را عهده دار است و او می بایست در مورد صدور چک باشگاه دولتی پرسپولیس برای اسپانسر نیز به نهادهای ذی ربط پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید