کد خبر:28149
پ

مدیرعامل استقلال حتی دروغ گفتن هم بلد نیست

احمد مددی در حالی رو گذشته و در آستانه بازی حساس استقلال مقابل شهرخودرو مصاحبه جنجالی علیه کادر فنی استقلال انجام داد که دیگر نقاب او برای هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال و حتی اعضای هیئت مدیره این تیم به عنوان مامور وزارت ورزش بازی کارشکنی در امور تیم افتاده و مقبولیتی نزد هیچ […]

احمد مددی در حالی رو گذشته و در آستانه بازی حساس استقلال مقابل شهرخودرو مصاحبه جنجالی علیه کادر فنی استقلال انجام داد که دیگر نقاب او برای هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال و حتی اعضای هیئت مدیره این تیم به عنوان مامور وزارت ورزش بازی کارشکنی در امور تیم افتاده و مقبولیتی نزد هیچ یک از آنها ندارد.

 

مدیرعامل استقلال حتی دروغ گفتن هم بلد نیست

مدیرعامل استقلال حتی دروغ گفتن هم بلد نیست

اعضای هیئت مدیره استقلال که به واسطه تعلل های عمدی احمد مددی در برخی امور خواستار برکناری او شده بودند با اصرار وزارت ورزش مبنی بر ماندگاری او مواجه شدند و نتیجه این اتفاق نیز استمرار بی ثباتی و آشفتگی در باشگاه استقلال بود که کادر فنی این تیم و بازیکنان را کلافه کرده است.

 

مددی در حالی از صاف کردن بدهی های استقلال و خالی بودن خزانه باشگاه گفت که این هنر یک مدیر نیست که منابع ورودی را به یکباره صرف پرداخت بدهی ها نماید و آنگاه در پرداخت های جاری باشگاه با مشکل مواجه شود چرا که اگر این گونه بود همه مدیران قبل او نیز اولین دریافتی از اسپانسر را به طور کل صرف پرداخت بدهی های انباشته شده 10 سال اخیر استقلال می کردند.

 

مددی با مصاحبه بدموقعی که انجام داد به طور آشکار نشان داد دشمن استقلال است چرا که هیچ مدیری قبل از دیدار حساس تیمش مقابل حریف، چنین مصصاحبه ای انجام نمی دهد و هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال به خوبی از نیت آقای مدیر برای بر هم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم مطلع هستند چرا که به گفته کاپیتان استقلال، ایشان به طور واضحی از جای دیگر برای اجرای مو به موی اوامر، دستور می گیرد و از خودش هیچ اراده ای ندارد. (پیشتر احمد سعادتمند نیز در سناریویی تکراری قبل از دربی حذفی چنین اقدامات مخربی را علیه کادر نی استقلال انجام داده بود)

 

مددی در حالی به موضوع گابریل پین اشاره کرد که هیچ مدیری پشت کادر فنی خود را خالی نمی کند اما او با اشاره به خلاف قانون بودن حضور گابریل پین در ایران بار دیگر نشان داد که در جهت منافع وزارت ورزش و تیم محبوب وزارت نشینان مصاحبه می کند. شاید لازم باشد او یک دوره کارآموزی نزد مدیرانی همچون گرشاسبی برود که علی رغم علم به خلاف بودن برخی موارد، اما منافع تیم خود را در نظر گرفتند. به عنوان مثال وقتی در آستانه فینال آسیا 2018  یک میلیارد تومان به طور اشتباهی (شما بخوانید اشتباهی) به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد، مدیرعامل این تیم در جهت بازگرداندن آن مبلغ بر نیامد و آن پول را خرج کرد و در فرصت بعدی آن مبلغ را پرداخت کرد. یا در مورد دیگر، باشگاه پرسپولیس در دو سال گذشته هرگز خود را موظف به پرداخت بدهی های انباشت خود ندانسته و مبلغ ورودی اسپانسر بیشتر صرف کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم شده و مدیران این تیم به یکباره کل مبلغ ورودی را به پرداخت بدهی ها اختصاص ندادند که صدای بازیکنان تیم از بدقولی مدیرعامل به هوا بلند شود. یا در مورد دیگر گرشاسبی به طور علنی از تخلف در استفاده از ارز آزاد برای نگه داشتن ستاره های تیمش کرد یا اکبر طاهری به طور رسمی از دستکاری در قرارداد مهدی طارمی پرده برداشت یا محمدحسن انصاری فرد با تخلفی آشکار چک های دولتی باشگاه پرسپولیس را خرج کرد و در رهن شهرخودرو قرار داد و …

ظاهراً آقای مددی نمی داند در کجا مدیریت می کند و در حالی که تیم رقیب با انواع و اقسام تخلفات آشکار و پنهان مدیریتی رو به جلو حرکت می کند، مددی خود را ملزم به رعایت قانون می داند!

 

مددی در حالی با افتخار به پرداخت های 37 درصدی بازیکنان اشاره کرد که ظاهراً فراموش کرده در انتهای فصل به سر می بریم و او می بایست تا این لحظه بالاتر از 70 درصد پرداختی به بازیکنان داشته باشد.

 

در انتها نیز مضحک ترین بخش از مصاحبه کمدی مدیرعامل استقلال به گنجاندن بند عدم شکایت گابریل پین از استقلال به فیفا بر می گردد که شاید مردگان در قبر هم به اصرار به درج این بند در قرارداد مربی خارجی استقلال خنده شان بگیرد. او با مطرح کردن این موضوع به نوعی مدیریت خود را زیر سوال برد. اگر او حاضر است خانه خود را به خریداری بفروشد و در قرارداد نیز ذکر شود، در صورت عدم پرداخت مبلغ از سوی خریدار ملک، فروشنده حق شکایت ندارد در این صورت گنجاندن این بند مسخره در قرارداد گابریل پین نیز منطقی به نظر می رسد!

 

هرچه که هست او تا این لحظه توانسته جلوی حضور گابریل پین در استقلال را بگیرد و با اهمال در فراهم کردن زمینه حضور شیخ دیاباته در ایران و همچنین عدم تمدید قرارداد بازیکنان در این مقطع حساس از فصل، با قدرت حداکثری در جهت تخریب استقلال قدم بر می دارد تا در روزهای آخر حضور سلطان مسعود در راس وزارت ورزش، نهایت خوش خدمتی را به وزارت نشینان کرده باشد.

 

پی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که مددی در روزهای آخر حضورش در استقلال (مثل اربابانش در وزارت ورزش) سعی در جدا کردن بازیکنان کلیدی استقلال و همچنین تعویض کادر فنی استقلال را دارد تا در فصل آینده که خبری از دوستان نیست نیز خدمتی بزرگ به تیم محبوب آقایان کرده باشد. دوستان در باشگاه استقلال از فصل نقل و انتقالات زمستانی، فعالیت های خود در باشگاه را ریز کرده اند و هیچ اقدام مثبتی در جهت ارتقای تیم انجام نشده است. از عدم جذب عمدی قاسمی نژاد گرفته تا حاشیه سازی برای کادر فنی و عدم تمدید با ستاره های استقلال …

کلیدواژه : احمد مددیاستقلال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 21 ژوئن 2021 / 11:41 ق.ظ

    دولت روحانی فقط دو برنامه برای خودش در طول هشت سال تعریف کرده بود. برجام و پرسپولیس.

  • کوروش 21 ژوئن 2021 / 11:06 ق.ظ

    از مواردی که تو متن ، پراگراف هرچه که هست نوشتین ، فکر کنم الان دیگه مددی بتونه برا خودش 20 بده .
    باید به فکر چاره بود و الا دیگه تیمی برا فصل بعد نمیمونه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید