کد خبر:11751
پ

مدرک مربیگری جعلی شفر کار دستش داد | صدور حکم فیفا به سود استقلال

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان بر سر عدد دقیق طلب بدهی شفر و پسرش، فیفا، حکم نهایی خود را به سود استقلال صادر کرد تا در معدود دفعاتی که کار شکایت به فیفا کشیده می شود، طرف ایرانی برنده ماجرا باشد.   خلیل زاده شفر را تهدید کرد: همین امشب باید به […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان بر سر عدد دقیق طلب بدهی شفر و پسرش، فیفا، حکم نهایی خود را به سود استقلال صادر کرد تا در معدود دفعاتی که کار شکایت به فیفا کشیده می شود، طرف ایرانی برنده ماجرا باشد.

 

خلیل زاده شفر را تهدید کرد: همین امشب باید به فیفا نامه بزنی!

 

مدرک مربیگری جعلی شفر کار دستش داد | صدور حکم فیفا به سود استقلال

مدرک مربیگری جعلی شفر کار دستش داد | صدور حکم فیفا به سود استقلال

قضیه از این قرار است که باشگاه استقلال مدعی بود تمام مبلغ مطالبات وینفرد شفر را پرداخت کرده اما شفر از ارسال نامه به فیفا مبنی بر دریافت تمام و کمال مطالباتش سر باز زد و مدعی شد باشگاه استقلال می بایست مبلغ 120 هزار دلار نیز به پسرش ساشا شفر پرداخت کند. اما از آنجایی که بعدها مشخص شد مدرک مربیگری ساشا شفر جعلی بوده، باشگاه استقلال بر همین اساس از وی به فیفا شکایت کرد و پرداخت مبلغ فوق الذکر به ساشا شفر منتفی اعلام شد.

اگرچه شفر از ارسال نامه به فیفا تا این لحظه برای دریافت مطالباتش سر باز زده است اما باشگاه استقلال برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات خود می تواند به فیفا نامه بزند و با ارسال رسید فیش های واریزی، آنها را پرداخت کامل مطالبات شخص وینفر شفر مطلع سازد تا پس از استعلام فیفا از وکیل شفر، روال اداری باز کردن پنجره نقل و انتقالات استقلال اجرایی شود.

 

گفته می شود باشگاه استقلال به واسطه استفاده ساشا شفر از مدرک مربیگری جعلی در صدد شکایت از او برای پرداخت غرامت خواهد بود چرا که عمل وی مصداق جعل و کلاهبرداری بوده است و او می بایست مبالغی که تاکنون از باشگاه استقلال دریافت کرده به علاوه غرامت به استقلال بازگرداند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید