کد خبر:30729
پ

مددی باز هم فرهاد مجیدی را فریب داد | استقلال نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند

در حالی که فرهاد مجیدی مدعی شده که تعهد کتبی از مددی گرفته که به جای مهدی قایدی، دو بازیکن خارجی خوب جذب استقلال شوند، اما به نظر می رسد با شیوه نامه ابلاغی سازمان لیگ در خصوص نحوه جذب بازیکن و مربی خارجی، این موضوع فعلا برای استقلال و پرسپولیس و تراکتور منتفی است. […]

در حالی که فرهاد مجیدی مدعی شده که تعهد کتبی از مددی گرفته که به جای مهدی قایدی، دو بازیکن خارجی خوب جذب استقلال شوند، اما به نظر می رسد با شیوه نامه ابلاغی سازمان لیگ در خصوص نحوه جذب بازیکن و مربی خارجی، این موضوع فعلا برای استقلال و پرسپولیس و تراکتور منتفی است.

 

مددی باز هم فرهاد مجیدی را فریب داد | استقلال نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند

با وجود آزاد شدن جذب بازیکن و مربی خارجی از شروع فصل جدید، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید سه تیم پرطرفدار ایران به علت داشتن رای‌های قطعی در نهادهای بین‌المللی همچنان از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم هستند.

این اتفاق در حالی رقم می خورد که استقلال کار ساده ای برای جذب شیمبای 37 ساله از فولاد ندارد چرا که این بازیکن اولاً خارجی محسوب می شود، ثانیا تحت قرارداد با فولاد است و برای جذبش نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان رضایتنامه است و این در حالی است که مجیدی چشمانش را بر روی امین قاسمی نژادی که یک نیم فصل برای پیشنهاد استقلال صبر کرد بست و قید بازیکنی که آزاد و سنش کمتر بود را زد و به سراغ بازیکن خارجی مسن تر با جذبش نیاز به پرداخت رضایتنامه داشت، رفت.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید