کد خبر:15196
پ

مدافع هلندی اولسان: برنامه پرسپولیس را می دانیم/ می خواهند روی ضربات ایستگاهی گل بزنند

سایت بتاکاپ – مدافع هلندی تیم اولسان حریف پرسپولیس در ینال لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد از برنامه پرسپولیس برای گلزنی به اولسان مطلع هستند و آنها می دانند که پرسپولیس بر روی ضربات آزاد و ضدحملات برنامه ریزی کرده است.   بولتوس در همین رابطه گفت:   برایم یک اتفاق فوق العاده است که […]

سایت بتاکاپ – مدافع هلندی تیم اولسان حریف پرسپولیس در ینال لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد از برنامه پرسپولیس برای گلزنی به اولسان مطلع هستند و آنها می دانند که پرسپولیس بر روی ضربات آزاد و ضدحملات برنامه ریزی کرده است.

 

بولتوس در همین رابطه گفت:

 

برایم یک اتفاق فوق العاده است که بتوانم به اولین هلندی تاریخ بدل شوم که قهرمان آسیا شده است. اگر بتوانیم قهرمان آسیا شویم به نظرم جام جهانی باشگاه‌های دنیا یک رقابت فوق‌العاده دیگر خواهد بود. به همین دلیل همه دوست دارند که برای رسیدن به آن رقابت، تشنه قهرمانی در آسیا هستند. این سومین شانس ما برای قهرمانی است و امیدوارم بتوانیم امسال به این جام برسیم.

آنها صبر می‌کنند تا از ضربات آزاد یا کرنرها گلزنی کنند. ما می‌دانیم تیم بهتری نسبت به پرسپولیس هستیم. از نظر تاکتیکی و تکنیکی ما از تیم حریف بهتریم. تنها باید بفهمیم که چگونه مقابل آنها بازی کنیم.برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم زیرا آنها تیم بزرگی در ایران و آسیا هستند. بازی فینال جذاب خواهد بود و امیدوارم در انتها ما باشیم که جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید