کد خبر:28487
پ

مدافع بایرن مونیخ مقابل استقلال یا تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

▪️ژروم بواتنگ مدافع مونیخی‌ها که قراردادش با این تیم چند روز دیگر به پایان خواهد رسید، یکی از بازیکنانی بود که صبح امروز خبر پیشنهاد رسمی باشگاه النصر عربستان به او منتشر شد. انتقالی که اگر صورت می‌گرفت، این بازیکن 32 ساله در لیگ قهرمانان آسیا باید جلوی تراکتور بازی می‌کرد منتهی آخرین خبری که […]

▪️ژروم بواتنگ مدافع مونیخی‌ها که قراردادش با این تیم چند روز دیگر به پایان خواهد رسید، یکی از بازیکنانی بود که صبح امروز خبر پیشنهاد رسمی باشگاه النصر عربستان به او منتشر شد. انتقالی که اگر صورت می‌گرفت، این بازیکن 32 ساله در لیگ قهرمانان آسیا باید جلوی تراکتور بازی می‌کرد منتهی آخرین خبری که در رسانه‌های عربستانی منتشر شده، حاکی از آن است که شاید بواتنگ به جای النصر راهی الهلال شود.

▪️طبق ادعای خبرگزاری سعودی اسپورت، حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر است برای هر فصل، 10 میلیون یورو به مدافع بایرن مونیخ پرداخت کند و گفته می‌شود که این پیشنهاد وسوسه‌انگیز باعث شده که بواتنگ، به صورت جدی به پیشنهاد الهلال فکر کند و باید دید او جلوی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت یا نه.

کلیدواژه : استقلالتراکتور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید