کد خبر:20380
پ

مداح پرسپولیسی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را بست

شایان مصلح پیش از اغاز لیگ نوزدهم و در سال ۹۸ با وجود این که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود در زمان مدیریت ایرج عرب به تصمیم گابریل کالدرون از پرسپولیس کنار گذاشته شد. شایان مصلح وقتی از پرسپولیس کنار گذاشته شد، چند ماهی برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس دوندگی کرد، اما […]

شایان مصلح پیش از اغاز لیگ نوزدهم و در سال ۹۸ با وجود این که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود در زمان مدیریت ایرج عرب به تصمیم گابریل کالدرون از پرسپولیس کنار گذاشته شد.

شایان مصلح وقتی از پرسپولیس کنار گذاشته شد، چند ماهی برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس دوندگی کرد، اما این دوندگی زمان مدیریت ایرج عرب هیچ ثمره‌ای نداشت تا این که محمدحسین انصاری فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس منصوب شد و قول‌هایی به شایان مصلح داد، اما ان وعده هاهم در پرونده طلب مصلح از پرسپولیس تغییری ایجاد نکرد تا سرانجام این بازیکن زمان مدیریت رسول پناه در واکنش به امروز و فردا کردن‌های باشگاه اقدام به مراجعه به کمیته تعیین وضعیت کرد.

اقدام شایان مصلح برای دریافت طلب ۵۰۰ میلیون تومانی اش از باشگاه پرسپولیس بوده است. کمیته تعیین وضعیت هم پس از رسیدگی به پرونده رای را به نفع مدافع پیشین سرخ‌ها صادر کرد و قرار شد باشگاه پرسپولیس ۵۰۰ میلیون تومان به شایان مصلح پرداخت کند. همچنین ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هم هزینه دادرسی بپردازد. رای قطعی این حکم در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۹ صادر شد و ظاهرا دو روز بعد هم به بازیکن و هم به باشگاه ابلاغ شده است.

باشگاه پرسپولیس طبق روال اداری ۷ روز فرصت داشته تا به این حکم اعتراض کند و پرونده را به کمیته استیناف ببرد، اما اعتراضی صورت نگرفت و این حکم پس از پایان فرصت تجدیدنظر قطعی شد.

در نامه‌ای که روز یازدهم بهمن ماه به طرفین ابلاغ شد آمده است پس از پایان فرصت تجدید نظرخواهی پرسپولیس باید طی ۱۰ روز این پول را به مصلح پرداخت کند و در غیر این صورت نحوه اجرای حکم تغییر می‌کند.

پرسپولیسی‌ها پس از این که نتوانستند طی ۱۰ روز این پول را پرداخت کنند. با دردسر‌های جدیدی مواجه شدند. خود شایان مصلح احتمالا به خاطر هواداران پرسپولیس صبر کرده بود، اما نحوه اجرای حکم پرونده ربطی به شایان مصلح ندارد و در خوش بینانه‌ترین حالت مدافع سپاهان فقط می‌تواند طلبش را ببخشد. در نحوه اجرای این رای آمده است اگر این پول طی مهلت ۱۰ روزه پرداخت نشده باشد، پرسپولسی‌ها علاوه بر ۵۰۰ میلییون تومان، باید ۲۵ درصد از این پول را به فدراسیون به عنوان جریمه پرداخت کنند و علاوه بر این پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم به مدت دو دوره کامل بسته می‌شود.

در حکم صادره از کمیته تعیین وضعیت آمده است پنجره باشگاه پرسپولیس تا قبل از پرداخت این پول بسته می‌ماند و در ادامه اگر پرسپولیس باز هم مطالبات بازیکن را نپردازد، محرومیت‌های سنگین تری نظیر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر در انتظار باشگاه خواهد بود.
تلاش شایان مصلح برای توافق بی سرو صدا با پرسپولیس
گویا شایان مصلح برای آن که دردسری متوجه باشگاه پرسپولیس نشود، بی سر و صدا وکیل و نماینده تام الاختیار خود را به باشگاه پرسپولیس فرستاده تا توافق تازه‌ای مانع اجرای این حکم شود، اما مساله اینجاست که در حکم تعیین وضعیت قید شده ده روز پس از پرداخت نشدن مطالبات شاکی، محکومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی قطعی است. اگر تاریخ ابلاغ را ۱۱ بهمن در نظر بگیریم، پرسپولیس تا ۱۸ بهمن مهلت شکایت به استیناف را داشته و تا ۲۸ بهمن هم فرصت پرداخت. با این حساب مهلت ده روزه باشگاه از ۲۸ بهمن به پایان رسیده و در حال حاضر باید پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته باشد. صدالبته نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند ابراهیم شکوری در ملاقات با وکیل و نماینده شایان مصلح تا عید برای پرداخت این پول مهلت خواسته بود، اما نحوه اجرای رای به گونه‌ای است که تا قبل از پرداخت پول شایان مصلح و ۲۵ درصد فدراسیون که معادل است با ۱۲۵ میلیون تومان، پنجره پرسپولیس بسته می‌ماند.

تنها شانس پرسپولیس؛ کشوی جادویی دبیرکل فدراسیون!
البته تمام امید باشگاه پرسپولیس به این است که دبیرکل فدراسیون فوتبال ادعا کند این حکم را در تاریخ موردنظر به باشگاه ابلاغ نکرده تا در این صورت، پرسپولیس یک مهلت ده روزه مجدد برای پرداخت طلب شایان مصلح داشته باشد. هرچند بعید به نظر می‌رسد مهدی محمد نبی نامه‌ای که ۹ بهمن صادر و ۱۱ بهمن ابلاغ شده را ۲۱ روز در کشوی جادویی دبیرکل بایگانی کرده باشد، اما فعلا تنها شانس پرسپولیس برای فرار از محرومیت و محکومیت ناشی از این حکم تازه کمیته تعیین وضعیت همین است که دبیرکل فدراسیون اعلام کند نامه به صورت رسمی به باشگاه ابلاغ نشده است.

به هرحال، هنوز پرونده بودیمیر بسته نشده، یک دردسر جدید برای پرسپولیس ایجاد شده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید