کد خبر:5995
پ

محمود فکری و کادرش گزینه نهایی مدیران استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا

بتاکاپ – پس از کش و قوس های فراوان برای جانشینی فرهاد مجیدی، به نظر می رسد محمود فکری و کادرش در تیم نساجی به طور موقت هدایت آبی پوشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بر عهده خواهند گرفت که این موضوع با چراغ سبز نظری جویباری، عضو هیئت مدیره فعلی نساجی و […]

بتاکاپ – پس از کش و قوس های فراوان برای جانشینی فرهاد مجیدی، به نظر می رسد محمود فکری و کادرش در تیم نساجی به طور موقت هدایت آبی پوشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بر عهده خواهند گرفت که این موضوع با چراغ سبز نظری جویباری، عضو هیئت مدیره فعلی نساجی و همه کاره سابق استقلال به نظر می رسد در شرف اجرایی شدن قرار دارد.

 

محمود فکری و کادرش گزینه نهایی مدیران استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا

محمود فکری و کادرش گزینه نهایی مدیران استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به اینکه استراماچونی به مسئولین استقلال اعلام کرده حاضر نیست در شرایط کنونی وجهه حرفه ای خود را به خطر بیاندازد و مسئولیت نتایج تیم بحران زده استقلال را در میانه راه لیگ قهرمانان آسیا بر عهده بگیرد، چند گزینه از جمله جواد نکونام، علیرضا منصوریان، محمود فکری و … به عنوان جانشینان مجیدی مطرح شدند که این موضوع ابتدا با تکذیب منصوریان به دو گزینه ختم شد و امروز نیز با تمدید قرارداد نکونام که تا ظهر امروز منتظر مدیران استقلال بودف به یک گزینه به نام محمود فکری رسید که پیشتر نیز از علاقه ش برای نشستن روی نیمکت استقلال صحبت کرده بود.

 

صبح امروز نیز علی نظری جویباری یکی از مسئولین تیم نساجی در پستی اینستاگرامی مدعی شد، حضور محمود فکری و کادرش در تیم استقلال هیچ مانعی ندارد و باشگاه نساجی که به طور کلی توسط استقلالی ها اداره می شود، مخالفتی با این جا به جایی ندارند.

 

حال باید دید فکری و کادرش که در لیگ خوش درخشیدند و یقه تیم های بزرگلیگ را گرفتند، می توانند در 4 بازی باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا از هواداران استقلال دلبری کرده و به طور دائم جایگزین فرهاد مجیدی شوند؟

 

با توجه به جمیع جهات به نظر نمی رسد حضور استراماچونی در استقلال جدی باشد و بازی با نام او تنها برای کم کردن فشار از روی سرمربی ایرانی بعدی استقلال است چرا که قانون اجازه بازگشت استرا به استقلال را نمی دهد.

 

پی نوشت: این بهترین فرصت برای محمود فکری برای اثبات شایستگی های خود به هواداران استقلال است چرا که او هم از نظر شخصیتی دارای کاریزمایی است که بازیکنان از او حساب می برند و هم به لحاظ فنی نشان داده چیزی از مربیان تراز اول لیگ کم ندارد و در تقابل با استقلال، سپاهان، پرسپولیس و شهر خودرو و فولاد، نمایش درخشانی از نساجی شاهد بودیم. او پیشتر در سه مقطع به عنوان دستیار در کادر فنی استقلال حضور داشته است و با 345 بازی، رکورددار بیشترین بازی در تاریخ باشگاه استقلال است. او در مراسم بهترین های سال 97 به عنوان بهترین مربی لیگ یک انتخاب شد. او توانست نفت مسجد سلیمان را لیگ برتری کند و یکی از عوامل اصلی لیگ برتری شدن شاهین شهرداری بوشهر نیز به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید