کد خبر:13042
پ

محمود فکری: باشگاه نباید به انتخاب زاهدی فر اعتراض می کرد

محمود فکری از حرکت باشگاه استقلال در اعتراض به انتخاب زاهدی فر برای دیدار هفته دوم این تیم مقابل فولاد خوزستان انتقاد کرد.   محمود فکری: باشگاه نباید به انتخاب زاهدی فر اعتراض می کرد ای کاش باشگاه اعتراض نمی کرد، چون خودم اعتقادی ندارم. بهترین داورهای دنیا با بودن کمک داور ویدیویی باز هم […]

محمود فکری از حرکت باشگاه استقلال در اعتراض به انتخاب زاهدی فر برای دیدار هفته دوم این تیم مقابل فولاد خوزستان انتقاد کرد.

 

محمود فکری: باشگاه نباید به انتخاب زاهدی فر اعتراض می کرد

محمود فکری: باشگاه نباید به انتخاب زاهدی فر اعتراض می کرد

ای کاش باشگاه اعتراض نمی کرد، چون خودم اعتقادی ندارم. بهترین داورهای دنیا با بودن کمک داور ویدیویی باز هم اشتباه می‌کنند. اشتباهاتی شاید در دیدارهای قبلی بوده باشد، اما در مجموع باید سعی کنیم آرامش را به داوران بدهیم تا آنها در فضای بدون تنش قضاوت کنند. ما داوران با وجدانی داریم و فکر نمی‌کنم عمدی در قضاوت‌شان بوده باشد. داوران با خوب سوت زدن خودشان می‌توانند به خوب بازی کردن ما کمک کنند و ما هم می‌توانیم با اعتراض نکردن‌های بی‌جا باعث شویم داوران خوب سوت بزنند. خودم علاقه‌مند نیستم که رسانه‌ای به یکدیگر اعتراض کنیم. اگر اعتراض و انتقادی هست با خودشان می‌توان تلفنی اعتراض کرد یا به کمیته داوران بگوییم. رسانه‌ای کردن این کار قشنگ نیست. از هواداران می‌خواهیم به قشر داوران احترام بگذارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید