کد خبر:20112
پ

محمود فکری: از هفته دوم دنبال برکنار کردن من بودند

محمود فکری سرمربی استقلال در خصوص حواشی و شایعات پیرامون تیم صحبتهایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید. محمود فکری: از هفته دوم دنبال برکنار کردن من بودند 🔹از هفته دوم به دنبال برکناری من بودند.از هواداران واقعی عذرخواهی می کنم. 🔹بازی به سپاهان روز بد استقلال بود و اتفاقاتی در جریان بازی […]

محمود فکری سرمربی استقلال در خصوص حواشی و شایعات پیرامون تیم صحبتهایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

محمود فکری: از هفته دوم دنبال برکنار کردن من بودند

🔹از هفته دوم به دنبال برکناری من بودند.از هواداران واقعی عذرخواهی می کنم.

🔹بازی به سپاهان روز بد استقلال بود و اتفاقاتی در جریان بازی افتاد که در نهایت به شکست ما انجامید. ما در روزهای قبل از بازی سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را برای بازیکنان تشریح کنیم و براساس توانایی‌ها و ضعف حریف برنامه‌های خود را پیاده کنیم اما بروز برخی اتفاقات سبب شد که به هدف خود نرسیم.

🔹جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از همه هواداران واقعی استقلال بابت شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن صدر جدول عذرخواهی کنم. به هر حال مسوولیت این شکست با من است و باید این مسوولیت را بپذیرم و برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کنیم.

🔹روز اول که ما به استقلال آمدیم دوستان معتقد بودند استقلالی‌ترین و کاربلدترین کادر فنی به این تیم آمده اما از هفته دوم که به فولاد در یک شرایط نابرابر باختیم عده‌ای گفتند این کادر ضعیف است و باید تغییر کند!

🔹شاید خیلی‌ها درست بگویند ولی من محمود فکری، فرزند استقلال هستم و نباید آرامش تیم را با دست خودم بهم بزنم. من ۱۴ سال در این تیم بازی کردم و چندین سال هم به عنوان مربی در این تیم فعالیت کردم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 16 فوریه 2021 / 8:16 ب.ظ

    محمود خان اگه واقعا استقلالیه و نسبت به استقلال تعصب داره و خودش رو بالاتر از استقلال نمیدونه باید یه لطفی کنه و بخاطر آرامش و پیشرفت استقلال استعفا بده و بره فعلا تجربه و دانش کسب کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید