کد خبر:16783
پ

محمد نادری در نقش مهدی هاشمی نسب | یاغی در دربی گل می زند؟

به نظر می رسد کادر نی استقلال حساب ویژه ای بر روی محمد نادری در دربی 94 باز کرده به طوری که بر روی استفاده از این بازیکن در بازی استقلال مقابل آلومینیوم ریسک نکرد تا او با آمادگی کامل بتواند  در دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس در تاریخ 22 دی ماه به میدان برود. […]

به نظر می رسد کادر نی استقلال حساب ویژه ای بر روی محمد نادری در دربی 94 باز کرده به طوری که بر روی استفاده از این بازیکن در بازی استقلال مقابل آلومینیوم ریسک نکرد تا او با آمادگی کامل بتواند  در دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس در تاریخ 22 دی ماه به میدان برود.

 

محمد نادری در نقش مهدی هاشمی نسب | یاغی در دربی گل می زند؟

محمد نادری در نقش مهدی هاشمی نسب | یاغی در دربی گل می زند؟

نادری که در انتقالی جنجالی از پرسپولیس راهی استقلال شد، خاطرات خوبی از مدیران وقت پرسپولیس ندارد و به دلیل همان حواشی و اتفاقاتی که بین او و مدیریت وقت پرسپولیس افتاد، در حرکتی تلافی جویانه راهی استقلال شد تا راه مهدی هاشمی نسب مدافع متعصب پرسپولیس را که به استقلال پیوست و با حداکثر انگیزه در اولین دربی دو تیم موفق به گلزنی شد را پیموده باشد.

 

در حال حاضر نیز با توجه به اتفاقاتی که بین کادر فنی و میلیچ افتاده، به نظر می رسد محمد نادری در دربی دفاع چپ استقلال خواهد بود و میلیچ از روی نیمکت کار را دنبال می کند. نادری که یک دفاع چپ رونده با سانترهای خطرناک محسوب می شود از قد و قامت بلندی برخوردار است و می تواند در ضربات ایستگاهی نیز به کمک استقلال برای گلزنی بیاید.

حال باید منتظر ماند و دید آیا نادری می تواند مثل هاشمی نسب در اولین دربی دو تیم، توانایی های خود را به رخ کادر فنی که اعتقادی به او نداشت بکشد؟

 

پی نوشت: نادری از حرکت کادر فنی پرسپولیس در جذب سعید آقایی دلخور بود و قصد نداشت روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و به همین دلیل از این تیم جدا شد تا در استقلال جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند و به تیم ملی برسد. جدال پیش روی استقلال و پرسپولیس در واقع دوئل نادری با انگیزه مقابل تیم سابقش است چرا که او قصد دارد شایستگی های خود را به رخ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که او را نیمکت نشین کرده بود بکشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید