کد خبر:24524
پ

محمد مهدی دو کودک آزار جنجالی را بخشید

کودکی که به واسطه انتشار یک کلیپ غیرانسانی در فضای مجازی به یکباره به ترند اول بسیاری از رسانه ها تبدیل شد، در حصور محمد. دانشگر و رئیس کانون هواداران استقلال اعلام کرد دو کودک آزار را به حرمت ماه مبارک رمضان بخشیده است.  البته بخشش او برای رهایی دو کودک آزار مذکور از مجازات […]

کودکی که به واسطه انتشار یک کلیپ غیرانسانی در فضای مجازی به یکباره به ترند اول بسیاری از رسانه ها تبدیل شد، در حصور محمد. دانشگر و رئیس کانون هواداران استقلال اعلام کرد دو کودک آزار را به حرمت ماه مبارک رمضان بخشیده است.  البته بخشش او برای رهایی دو کودک آزار مذکور از مجازات کافی نیست چرا که جرم این دو جنبه عمومی نیز دارد و احتمالا این دو فرد با جریمه نقدی یا حبس مواجه خواهند شد.

 

محمد مهدی دو کودک آزار جنجالی را بخشید

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 26 آوریل 2021 / 8:40 ق.ظ

    توهم توطعه کیسه ها سناریوی کثیف مدیران کیسه دست علی خطیر تو کاره همش از قبل برنامه ریزی شده بود

  • راشین 25 آوریل 2021 / 11:17 ب.ظ

    خیلی کار استباهی کرد بخشید اولا این بجه صغیر است و مدعی ولی اوست نه خودش. حالا به حز مدعی العموم. درثانی ابن نوضوع بخشش بردار نیست بابد همه جی معلوم بشه این نسئله باید روشن بشه که کی بودن؟ اون ببخشه ما هوادارای پرسپولیی نمیبخشیم و از قوه قضاییه و پلیس و رسانه ها خواهش میکنیم ودود کنن تا همه چی معلوم بشه.

  • استقلال 25 آوریل 2021 / 10:06 ب.ظ

    دمش گرم .همون چیزی که در نظر قبلی نوشتم این کودک باغیرت اجرا کرد واین دونفر را بخشید.یک استقلالی با غیرت اینه.‌ورزش روح پهلوانی نداره .حالا این دونفر باید یک کاری بکنن تا حرکت این کودک غیرتمند را جبران کنند .حرکت بازیکنان استقلال هم قابل تقدیر است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید