کد خبر:18944
پ

محمد شریفی ستاره پرسپولیس مقابل ماشین سازی

در حالی که هنوز صحبت در خصوص اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و ماشین سازی تمام نشده و توجه هواداران پرسپولیس به گل دقیقه 93 نوراللهی است به نظر می رسد از لحاظ نی یک مورد بسیار مهم مغفول ماند و درخشش محمد شریفی در دقایق کم حضورش در بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی بود. […]

در حالی که هنوز صحبت در خصوص اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و ماشین سازی تمام نشده و توجه هواداران پرسپولیس به گل دقیقه 93 نوراللهی است به نظر می رسد از لحاظ نی یک مورد بسیار مهم مغفول ماند و درخشش محمد شریفی در دقایق کم حضورش در بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی بود.

 

محمد شریفی ستاره پرسپولیس مقابل ماشین سازی

محمد شریفی ستاره پرسپولیس مقابل ماشین سازی

محمد شریفی هافبک سابق تیم ملی جوانان کشورمان که در ابتدای فل با نظر مستقیم گل محمدی به پرسپولیس پیوست یکی از امیدهای قرمزپوشان در آینده به حساب می آید و در بازی مقابل ماشین سازی به واسطه مصدومیت میلاد سرلک فرصتی ولو کوتاه یافت تا در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

نکته جالب در خصوص حضور او در میدان اینکه بلافاصله پس از حضور او در ترکیب تیم، پرسپولیس گل تساوی را از ماشین سازی دریافت کرد اما نکته مهمتر اینکه در همان حدود 10 دقیقه ای که شریفی برای پرسپولیس وارد زمین شد، تعداد موقعیت های گل پرسپولیس به یکباره افزایش پیدا کرد تا مشخص شود، حضور او و امید عالیشاه تاثیر محسوسی در روند هجومی پرسپولیس گذاشته است.

پرسپولیس پس از حضور شریفی در میدان 4 موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کرد که در طول بازی از ایجاد این موقعیت ها عاجز بود و همین مسئله نشان می دهد شریفی جوان می تواند نقش محمد نوری هافبک بازی سازی سابق پرسپولیس را ایفا کند.

شریفی با قامت 185 سانتی متری خود از فیزیک مناسبی برای بازی در میانه میدان برخوردار است و شاید اگر گل محمدی نگاه بیشتری به استفاده از این جوان آینده دار داشته باشد، نتیجه آن را در بازیهای آینده پرسپولیس به طور ملموس تری ببیند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید