کد خبر:21947
پ

محمد دانشگر در راه پرسپولیس | یاغی عصبانی شاگرد یحیی می شود؟

همانطور که پیش بینی می شد سرانجام محمد دانشگر به دلیل بی انضباطی های متعدد خود در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و فرهاد مجیدی نامه عدم نیاز او را به باشگاه ارسال کرد تا مدافع پرحاشیه استقلال در زمان باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات تیم جدید خود را به باشگاه معرفی کند.   […]

همانطور که پیش بینی می شد سرانجام محمد دانشگر به دلیل بی انضباطی های متعدد خود در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و فرهاد مجیدی نامه عدم نیاز او را به باشگاه ارسال کرد تا مدافع پرحاشیه استقلال در زمان باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات تیم جدید خود را به باشگاه معرفی کند.

 

لیست بازیکنان استقلال

 

محمد دانشگر در راه پرسپولیس | یاغی عصبانی شاگرد یحیی می شود؟

محمد دانشگر در راه پرسپولیس | یاغی عصبانی شاگرد یحیی می شود؟

در همین ارتباط شنیده می شود دانشگر به واسطه ارتباط خوبی که با مهدی ترابی دارد به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که این روزها به شدت به دنبال جذب یک مدافع است پیغام داده که حاضر است به پرسپولیس بیاید و حتی روی نیمکت بنشیند اما اعتراضی نداشته باشد و هیچگونه حاشیه ای برای تیم به وجود نیاورد.

اینطور که شنیده می شود گل محمدی به درخواست دانشگر پاسخ منفی داده و با درایت خود هرگونه حاشیه و جذب بازیکن از تیم رقیب را از تیمش دور کرده است چرا که سابقه دانشگر در استقلال نشان می دهد او بازیکن آرامی نیست و به طور متوسط هر 3 ماه یک حاشیه جدید برای تیمش به وجود می آورد.

در ابتدای فصل نیز شاهین طاهرخانی پس ا اینکه از سوی کادر فنی در لیست مازاد قرار گرفت سعی کرد به پرسپولیس بپیوندد اما در نهایت این انتقال عملی نشد و اکنون که رشاد فرجی در آستانه پرسپولیسی شدن قرار دارد، بسیار بعید به نظر می رسد ک همحمد دانشگر به پرسپولیس بپیوندد.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • زهرا 14 مارس 2021 / 6:48 ب.ظ

    کسی که خون پرسپولیسی در رگ هاش نباشه نمیتونه جسارت بازی کردن در تیمی مثل پرسپولیس رو داشته باشه#من-پرسپولیسی ام-

  • نوری فرخی 14 مارس 2021 / 1:16 ب.ظ

    پرسپولیس بازیکنی میخواد که تعصب پرسپولیس داشته باشه نه هر بازیکن مازاد

  • ناشناس 14 مارس 2021 / 12:38 ب.ظ

    بیارش به درد می خوره اصالتا پرسپولیسیه دلش نمیخواد تواستقلال بمونه. مثل کنعانی زادگان

  • ناشناس 14 مارس 2021 / 10:33 ق.ظ

    ما پرسپولیسی ها نیاز به کیسه نداریم انصاری هست کمال هم می تونه دفاع بازی کنه فرشاد هم که میاد

  • استراماچونی 14 مارس 2021 / 9:22 ق.ظ

    فرق گل محمدی با مجیدی

    • محسن اسکار 14 مارس 2021 / 10:50 ب.ظ

      فرق گل محمدی با مجیدی دقیقا تو چیه؟؟؟مگه الان گلمحمدی گفته میخوادتش؟این که حاشیه خیلی زیاد داره و اصلا بدرد تیم بی حاشیه ی بازیکنان پرسپولیس بزرگ نمیخوره.حتی اگر بگیریمش هم نه جای کنعانی میتونه بیاد توی زمین نه جای کنعانی و فرجی و میخ میشه به نیمکت.ولی از لحاظ فنی بازیکن بدی نیست بهتر از رمضانی و نادریه که چپوندیم بهتون.خخخخ.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید