کد خبر:42319
پ

محمدحسین میثاقی خطاب به لوکادیا: در ایران که اتفاقی نیفتاده!

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که پس از تعطیل شدن برنامه 90 همواره در مظان اتهام قرار داشته که زیرآب عادل فردوسی پور را زده تا جایش را در شبکه 3 بگیرد، جمله عجیبی در برنامه اخیرش به کار برد. میثاقی که قصد داشت مثل برخی مدیران تیم های لیگ برتری شرایط در کشور […]

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که پس از تعطیل شدن برنامه 90 همواره در مظان اتهام قرار داشته که زیرآب عادل فردوسی پور را زده تا جایش را در شبکه 3 بگیرد، جمله عجیبی در برنامه اخیرش به کار برد.

میثاقی که قصد داشت مثل برخی مدیران تیم های لیگ برتری شرایط در کشور را عادی و روزمره جلوه دهد با متلک به یورگن لوکادیا که به واسطه استنادش به اتفاقات اخیر در ایران و ناامنی ایجاد شده برای او به نوعی از ایران فرار کرد، سوژه شد.

میثاقی در حالی مدعی شد که در ایران اتفاقی نیفتاده که ظاهراً چشمبندی ضخیم بر روی چشمان او زده اند و اتفاقاتی که در سه ماه اخیر در شهرهای مختلف رخ داده و منجر به کشته شدن بسیاری شده ندیده و یا نمی خواهد ببیند. حتی اگر او اخبار اتفاقات کشور را از بخش خبری 20:30 هم دنبال کرده باشد، باید خبر اعدام چند نفر را به واسطه همان اتفاقاتی که میثاقی ندیده، شنیده باشد!

کلیدواژه : محمدحسین میثاقی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید