کد خبر:16148
پ

محسن بوگاتی به استقلال رسید

محسن کریمی بازیکن سابق استقلال که به دلیل چند مصدومیت متوالی نتوانست روند صعودی خود در این تیم را ادامه دهد با تصمیم کادر فنی تیم در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و راهی گل گهر سیرجان شد. او که تا همین هفته قبل همچنان پیگیر مداوای درمان مصدومیتش بود با تلاش پزشکان امروز […]

محسن کریمی بازیکن سابق استقلال که به دلیل چند مصدومیت متوالی نتوانست روند صعودی خود در این تیم را ادامه دهد با تصمیم کادر فنی تیم در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و راهی گل گهر سیرجان شد. او که تا همین هفته قبل همچنان پیگیر مداوای درمان مصدومیتش بود با تلاش پزشکان امروز در بازی استقلال و گل گهر می تواند برای دقایقی تیمش را همراهی کند. محسن کریمی که به واسطه سرعتش در استقلال به او لقب محسن بوگاتی داده بودند امروز از انگیزه های زیادی برای درخشش مقابل کادر فنی استقلال دارد.

 

محسن بوگاتی به استقلال رسید

محسن بوگاتی به استقلال رسید

محسن کریمی از جمله بازیکنان تکنیکی بود که چند سال در استقلال حضور داشت ولی به دلیل مصدومیت‌های متوالی عملاً نتوانست کارنامه موفقی در جمع آبی‌پوشان داشته باشد و تابستان امسال با جدایی از استقلال، راهی گل گهر سیرجان شد.

اتفاقاً کریمی در تیم جدید خود نیز مجدداً آسیب دید ولی این‌طور که کادر فنی گل گهر پیش از آغاز آخرین جلسه تمرینی خود اذعان می‌کردند، مصدومیت این بازیکن مرتفع شده و در صورت صلاحدید مربیان می‌تواند دقایقی مقابل استقلال بازی کرده و با رفقای سابق خود ملاقات کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید