کد خبر:11076
پ

محرومیت کاندید مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی

در حالی که از سعید آذری به عنوان یکی از مدیران خوش فکر و توانای عرصه فوتبال در ایران یاد می شد، در اتفاقی عجیب کمیته اخلاق او را تا اطلاع ثانونی محروم کرد.   بیشتر بخوانید | واکنش سعید آذری به خبر محرومیتش از فوتبال   محرومیت کاندید مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس تا اطلاع […]

در حالی که از سعید آذری به عنوان یکی از مدیران خوش فکر و توانای عرصه فوتبال در ایران یاد می شد، در اتفاقی عجیب کمیته اخلاق او را تا اطلاع ثانونی محروم کرد.

 

بیشتر بخوانید | واکنش سعید آذری به خبر محرومیتش از فوتبال

 

محرومیت کاندید مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی

محرومیت کاندید مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی

سعید آذری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم است. در خبر اعلام شده از سوی کمیته اخلاق او به استناد مواد 23 و 65 آئین نامه کمیته اخلاق محروم شده است. بد نیست بدانید علی خطیر هم چندی پیش دقیقا بر اساس همین مواد از فوتبال محروم شد. این نشان می‌دهد از نظر کمیته اخلاق محرومیت سعید آذری و علی خطیر یکی بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با دستور کمیته اخلاق از فعالیت های فوتبالی به طور موقت محروم شده است. این حکم جنجالی دقایقی پیش روی وبسایت فدراسیون فوتبال با استناد به مواد 23 و 65 منتشر شد . موادی که مرجع صادر کننده رای درباره آنها توضیح دقیقی نداده است.

 

سعید آذری که از مدیران با تجربه و خبرساز فوتبال ایران محسوب می شود و بارها در صفحه اینستاگرامش درباره مشکلات اداری فوتبال ایران اظهار نظر کرده است، احتمالا به همین دلیل از سوی کمیته اخلاق تعلیق شده است؛ حکمی که مطمئنا با واکنش تند او همراه خواهد بود.

نکته اصلی درباره این حکم آن است که مشخص نیست این حکم چه ضمانت اجرایی خاصی دارد. چه، آذری در پست و جایگاهی نیست که فدراسیون فوتبال بتواند او را از جایگاه فوتبالی اش محروم نماید. البته احتمال بسیار زیاد این حکم به منزله بلااثر شدن امضای او در مواردی است که مکاتبات رسمی انجام می شود که این مسئله هم از نظر اداری کاملا قابل حل است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید