کد خبر:3510
پ

مجیدی خطاب به سیدعلی: ویلای شمال ندارم در اختیارت بگذارم!

بنا به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال پرینت پیامک‌های مجیدی را به کمیته انضباطی فرستاد.   مجیدی خطاب به سیدعلی: ویلای شمال ندارم در اختیارت بگذارم! ?مسئولان باشگاه استقلال در حال آماده‌سازی مستندات برای ارسال به کمیته انضباطی هستند.استقلالی‌ها در شرایطی در حال تنطیم نامه و تهیه یک سی دی برای ارسال به کمیته انضباطی […]

بنا به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال پرینت پیامک‌های مجیدی را به کمیته انضباطی فرستاد.

 

مجیدی خطاب به سیدعلی: ویلای شمال ندارم در اختیارت بگذارم!

مجیدی خطاب به سیدعلی: ویلای شمال ندارم در اختیارت بگذارم!

?مسئولان باشگاه استقلال در حال آماده‌سازی مستندات برای ارسال به کمیته انضباطی هستند.استقلالی‌ها در شرایطی در حال تنطیم نامه و تهیه یک سی دی برای ارسال به کمیته انضباطی هستند که سعید رمضانی بعد از دیدار با فولاد اعلام کرد شب بازی پیامک‌های مشکوکی به فرهاد مجیدی ارسال شده که او باید در بازی فردا مراقب باشد.

?استقلالی‌ها نیز بابت همین پیام‌ها پرینتی را تهیه کرده و قرار است پیش از ساعت اداری امروز این پرونده را در قالب یک سی دی به کمیته انضباطی ارسال کنند. البته سید مهدی سید علی هم گزارش مفصلی را علیه مجیدی و علی کریمی به کمیته انضباطی ارسال کرده و خواهان رسیدگی به حرکات این نفرات در بازی با فولاد شده است.

?ظاهرا سید علی در گزارش خود به کمیته انضباطی از فحاشی علی کریمی بعد از اخراج و پایان این مسابقه به خود گزارشی را نوشته و بابت استفاده از جمله فرهاد مجیدی در طول بازی« من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم» به این کمیته گزارش داده است.

 

به نظر می رسد بچه محل بودن سید علی و جواد نکونام (هر دو اهل شهر ری هستند) و ارتباط صمیمی این دو با هم باعث کنایه های مجیدی به نکونام بعد از بازی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید