کد خبر:38202
پ

مجتبی جباری پشت پرده عذرخواهی رامبد جوان از وریا غفوری را لو داد

پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقی که در برنامه خندوانه و حذف نام وریا غفوری رخ داد واکنش نشان داد و نکته جالب اینکه او به طور مستقیم پشت پرده این صحنه سازی مضحک توسط رامبد جوان را افشا کرد. مجتبی جباری پشت پرده عذرخواهی رامبد جوان از وریا غفوری را لو داد روز گذشته پس […]

پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقی که در برنامه خندوانه و حذف نام وریا غفوری رخ داد واکنش نشان داد و نکته جالب اینکه او به طور مستقیم پشت پرده این صحنه سازی مضحک توسط رامبد جوان را افشا کرد.

مجتبی جباری پشت پرده عذرخواهی رامبد جوان از وریا غفوری را لو داد

روز گذشته پس از انتشار کلیپی از برنامه خندوانه در قسمت بازی اسم و فامیل که در آن نام وریا حذف شد و به وحید تبدیل شد، موجی از اعتراضات در این خصوص در فضای مجازی بلند شد و نکته جالب اینکه تقریباً همه دست اندرکاران برنامه خندوانه خیلی سریع به این موضوع واکنش نشان دادند و به زعم خود عذرخواهی کردند. جالب ترین سناریوی این خیمه شب بازی که رامبد جوان به راه انداخته بود به بخشی منتهی شد که او در کلیپی ویدئویی از وریا غفوری عذرخواهی کرد و دلیل این اتفاق را به احتمال جلوگیری از پخش برنامه خندوانه توسط ممیزی شبکه نسیم عنوان کرد که این اظهار نظر عجیب خیلی سریع با واکنش روابط عمومی شبکه نسیم مواجه شد که مدعی بودند هیچ منعی در بکارگیری اسم وریا در برنامه مذکور وجود نداشته و این اتفاق با تصمیم گردانندگان خود برنامه خندوانه صورت گرفته است.

با نگاهی به وضعیت تعداد عذرخواهی های رامبد جوان از افراد و گروه های مختلف در سالهای اخیر به سادگی می توان فهمید در پشت پرده این اتفاق که بیشتر شبیه صحنه سازی بود، یک رپرتاژ تبلیغاتی معکوس برای جلب توجه نگاه ها به سمت برنامه متروک خندوانه بود. ظاهراً رامبد جوان هرزچندگاهی با سوء استفاده از احساسات افکار عمومی دست بر روی حساسیت های وقت جامعه گذاشته و نکته ای را عامدانه در برنامه ش مطرح می کند و بلافاصله بابت آن عذرخواهی می کند تا با یک تیر دو نشان زده باشد: 1. اول اینکه با وایرال کردن قسمت جنجالی مربوطه در برنامه، بر روی برندینگ برنامه خندوانه و جلب نظر دوباره مخاطبی که دیگر این برنامه را دنبال نمی کند، حساب باز کرده است(بسیاری بر این عقیده اند کلیپ مذکور نیز توسط خود گردانندگان برنامه وایرال شده و یک مخاطب عام و عادی هرگز متوجه چنین تغییر ریز و ظریفی نمی شد اما رامبد و دوستانش چنین سناریویی را برای تبلیغات برنامه خود پیاده سازی کردند و کلیپ آن را در شبکه های مجازی پخش کردند تا شاید بار دیگر بتوانند اقبال عمومی را به برنامه بازگردانند) 2. با عذرخواهی سریع و توجیه غیرواقعی در این خصوص، ژست افراد روشن فکر جامعه را به خود بگیرد تا مبادا به واسطه این اشتباه همان اندک مخاطبینی که این روزها حسابی حامی وریا غفوری هستند را هم از دست بدهد.

 

هر چه که هست، این حجم از عذرخواهی رامبد جوان از افراد و گروه های مختلف طبیعی به نظر نمی رسد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید