کد خبر:17989
پ

متن ندامتنامه مهدی رسول پناه و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس

مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار متن عذرخواهی خود در خصوص انتشار ویدئوهایی که صحبتهای او را به صورت تقطیع شده به سمع و نظر هواداران پرسپولیس رساند، به نوعی به جریانی که در صدد حذف او از پرسپولیس بود، رکب زد و با این حرکت نشان داد در این باشگاه ماندنی […]

مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار متن عذرخواهی خود در خصوص انتشار ویدئوهایی که صحبتهای او را به صورت تقطیع شده به سمع و نظر هواداران پرسپولیس رساند، به نوعی به جریانی که در صدد حذف او از پرسپولیس بود، رکب زد و با این حرکت نشان داد در این باشگاه ماندنی است.

 

متن ندامتنامه مهدی رسول پناه و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس

متن ندامتنامه مهدی رسول پناه و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس

او در این نامه بابت صحبت هایش که به صورت مخفیانه ضبط و پخش شدند، عذرخواهی کرده و همچنین برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت داشته است.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز ایران
هواداران گرامی پرسپولیس
متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده ویدئوهایی از صحبت های بنده در جمع چند هوادار و سوبرداشت ها از این صحبت ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است.
لازم می دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرسپولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم از آنها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی پنجم و ثبت یک رکورد دست نیافتنی، یاری کنند.
مهدی رسول پناه – رئیس هیئت مدیره پرسپولیس
یکم بهمن ماه 1399

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید