کد خبر:32569
پ

متن ترجمه مصاحبه اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی

مصاحبه چند وقت پیش دراگان اسکوچیچ با یک رسانه کروات باعث شد تا مهدی طارمی در دفاع از عملکرد بازیکنان ایرانی مقابل سرمربی تیم ملی موضع گیری کند. در ادامه توجه شما را به متن ترجمه مصاحبه اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی که توسط رضا چلنگر ترجمه شده جلب می نمائیم.   متن ترجمه مصاحبه اسکوچیچ […]

مصاحبه چند وقت پیش دراگان اسکوچیچ با یک رسانه کروات باعث شد تا مهدی طارمی در دفاع از عملکرد بازیکنان ایرانی مقابل سرمربی تیم ملی موضع گیری کند. در ادامه توجه شما را به متن ترجمه مصاحبه اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی که توسط رضا چلنگر ترجمه شده جلب می نمائیم.

 

متن ترجمه مصاحبه اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی

متن ترجمه مصاحبه اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی

🔸متن زیر ترجمه دقیق صحبت های اسکوچیچ سرمربی تیم ملی درباره بازیکنان ایرانی است که رضا چلنگر ترجمه کرده است.

🔸فوتبالیست های ایرانی به شکل انفرادی، بازیکنان تکنیکی، جا افتاده و به لحاظ جسمانی مقاوم تری هستند و در سطح برجسته و قابل توجهی قرار دارند. آنچه تا حدوی دچار کمبودش هستند و می بینم که فضای زیادی برای پیشرفت در آن دارند، در خصوص توانایی تاکتیکی است.

🔸در زمینه تاکتیک پذیری هنوز آنقدر خوب نیستند ولی وقتی به یک برنامه دراز مدت نگاه می کنیم، این را می توان به آن ها آموزش داد و به این شکل سطح فوتبال ایران هم می تواند پیشرفت کند.

🔸اروپایی ها از دیرباز به لحاظ تاکتیکی جلوتر بودند و از آنجایی که ایران بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا دارد، آرام آرام این مساله هم در حال تغییر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید