کد خبر:32465
پ

متلک سنگین شیث رضایی برای استقلالی ها : نیسان آبی هم سبقت بگیرد، آنها ذوق می کنند!

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس که یکی از چهره های ماندگار دربی 69 بود و از فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال خاطره خوشی ندارد، در جدیدترین صحبت های خود متلک سنگینی به هواداران استقلال انداخت. متلک سنگین شیث رضایی برای استقلالی ها : نیسان آبی هم سبقت بگیرد، آنها ذوق می کنند! نیسان آبی هم […]

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس که یکی از چهره های ماندگار دربی 69 بود و از فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال خاطره خوشی ندارد، در جدیدترین صحبت های خود متلک سنگینی به هواداران استقلال انداخت.

متلک سنگین شیث رضایی برای استقلالی ها : نیسان آبی هم سبقت بگیرد، آنها ذوق می کنند!

نیسان آبی هم سبقت بگیرد استقلالی‌ها شادی می‌کنند/ متخصص آسیا هر سال از پلی آف شروع می‌کند!/ آقای وزیر اگر رسیدگی‌تان به استقلال تمام شد، مدیرعامل پرسپولیس را انتخاب کن

🔺فدراسیون فوتبال چند میلیون دلار باید به ویلموتس بدهد ولی خودش مربی خارجی دارد. استقلال به نفراتی مثل میلیچ، دیاباته، استراماچونی و پادوانی بدهکار است ولی این وسط فقط پرسپولیس اجازه ندارد. این کارها برای تضعیف پرسپولیس است و دلیل دیگری ندارد.

🔺ما از الهلالی باختیم که خودشان قبل از پرسپولیس به این تیم باختند. می‌گویند متخصص آسیا هستیم ولی هر سال از پلی آف شروع می‌کنند. استقلالی‌ها اگر در اتوبان ببینند یک نیسان آبی از یک ماشین سبقت گرفته هم شادی می‌کنند و برای ما کری می‌خوانند.

🔺استقلالی‌ها بیایند بگویند در آسیا که ما دوبار به فینال آسیا رسیدیم؛ سلطانی فر بود؟ وزیر پرسپولیسی وجود داشت؟ خودشان نمی‌توانند قهرمانی بیاورند می‌گویند وزیر پرسپولیسی بود. همین وزیر اگر نبود که استقلال را از آسیا حذف می‌کردند.

🔺تیم ما نه مدیرعامل دارد و نه اسپانسر ولی تیم رقیب که در چند سال اخیر نه قهرمان شده و نه در آسیا به مراحل بالا رسیده، می‌تواند بازیکن و مربی خارجی بگیرد؛ مدیرعامل و اسپانسر هم دارد. اگر این عدالت است دیگر من حرفی ندارم. آقای وزیر اگر رسیدگیتان به استقلال تمام شد لطفا مدیرعامل پرسپولیس را هم انتخاب کنید.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 6 نوامبر 2021 / 5:41 ب.ظ

    اخه لاشی خود لنگی ها هم قبول دارن وزیر احمق لنگی بود چرا لا پوشانی میکنی خجالت بکش فعلا که زیر مونی

  • نازنین 5 نوامبر 2021 / 12:57 ب.ظ

    راستی ابرو ها تو کجا برداشتی موهاتم قشنگ صاف کردی عزیزم اسم آرایشگاه تو به من میدی لطفا؟ خخخخخخخخخخ

  • علی 5 نوامبر 2021 / 12:53 ب.ظ

    تازه دارید مزه اش رو میچشید بلایی که ۸ سال سر استقلال آوردن. هنوز دو ماه هم نشده زاییدید و این همه افت کردید جالبه فقط نتونستید یه بازیکن خارجی بگرید این همه کولی بازی در میارید. اگه جای استقلال بودید خیلی وقت پیش ها منحل شده بودید و اثری ازتون نبود. شما رو به رانت خواری عادت دادن از همه چیز و همه کس متوقع هستید. کادر فنی ، مدیران و هواداران شما مثل بچه های لوس و ننر فقط گریه می‌کنند و میگن حق همه رو بدید به ما. حرف آخر!!! من اگه خدای ناکرده جای تو بودم با این سوابق درخشان اصلا به خودم اجازه نمیدادم از خانه بیام بیرون وای بحال مصاحبه و اینا.

  • کوروش 5 نوامبر 2021 / 11:58 ق.ظ

    1- ما استقلالیا با لنگ نیسان آبیمونو پاک کنیم هم خوشحال میشیم 2-قدیمیا گفتن چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی ، قانون عدم حضور خارجی و حضور مشروط خارجیا رو وزیر لنگیتون گذاشت ورفت الان گریه نکنین و با توانتون بازی کنین 3- تو دو بار فینال آسیاتون سلطانیفر وزیر نبود که استقلالو نابود کرد پیروزی و تقویت ؟؟؟ عمه ات وزیر بود !!!! 4- صدری که عضو اقتصادیتون بود و وقتی پول از اسپانسر استقلال میگرفت کیف میکردین باهاش الان چی شده تاریخش تموم شد ؟ که وزیر بیاد براتون مدیر و اسپانسر بگیره ؟؟ وزیر که گل نمیزنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید