کد خبر:10802
پ

متلک سرپرست استقلال به رسول پناه: مگه فرانسوی بلده یا شماره ش رو داره؟

احمد مددی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و پنجره بسته نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: ما به شفر، باشگاه پاختاکور و… بدهکار هستیم و الان در حال راهکار برای انتقل وجوهی به حساب شفر هستیم. باور کنید که آنقدر این حساب محدودیت دارد کار ما دچار مشکل شده است. وی افزود: نمی […]

احمد مددی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و پنجره بسته نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: ما به شفر، باشگاه پاختاکور و… بدهکار هستیم و الان در حال راهکار برای انتقل وجوهی به حساب شفر هستیم. باور کنید که آنقدر این حساب محدودیت دارد کار ما دچار مشکل شده است.

وی افزود: نمی دانم باشگاه پرسپولیس برای انتقال پول برانکو چه اقدامی کرد ولی ما از بانک‌های مختلف در حال واریز وجه هستیم و اتفاقا به این مربی اعلام کردیم اگر امکان دارد حسابی را در کشور آلمان یا در امارات و ترکیه و قطر به ما معرفی کند که سریعتر این انتقال پول را انجام بدهیم ولی تا اینجای کار، حسابی جز حساب کشور کرواسی اعلام نکرده است.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پولی به حساب شفر واریز شده یا خیر عنوان کرد: در ابتدا آن 200 هزار دلاربرگشت خورد ولی الان پارت ارت در حال واریز هستیم و امیدواریم امشب مبلغ واریزی را به عدد خوبی برسانیم چون الان آخر هفته اروپایی است و دوباره باید از دوشنبه عملیات را آغاز کنیم.

مددی در خصوص اینکه آیا از طریق سفارت ایران در زاگرب نمی‌شود این پول را منتقل کرد عنوان کرد: ما 2 روش دیگر داریم که اگر با این وضعیت به نتیجه نرسیم سراغ پلن دوم خواهیم رفت. امیدوارم امشب انتقال صورت بگیرد و اگر تا دوشنبه نتوانیم پارت بهتری واریز کنیم باید راه دیگری را برویم.

وی در خصوص ایسما و جباروف عنوان کرد: شدیدا مشکل تامین منابع مالی داریم و گرانی ارز هم مزید بر علت شده است. ما ابتدا تلاش داریم طلب شفر را پرداخت کنیم و سپس پول این 2 فر را در این هفته پرداخت و پنجره نقل و انقتالات را باز کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو ایران در خصوص اینکه مقصر مشکلات این روزهای استقلال و پرسپولیس چه کسی است تصریح کرد: من در کمتر از یک ماهی که سرپرست باشگاه شدم خالصانه می گویم غیر از حمایت چیزی از وزارت ورزش ندیدم. در این یک ماه نزدیک به 10 جلسه با خود آقای وزیر برای تامین منابع مالی برگزار کردیم.

مددی تاکید کرد: مصوبه ای از طرف مجلس شورای اسلامی در حال اجرا است که دولت حتی نمی تواند حتی یک ریال به باشگاه ها کمک کند. هفته گذشته گفتم مشکل استقلال نبود منابع مالی است و کسی که این مشکل را ایجاد کرده مجلس و خانه ملت است.من اینطور توضیح دادم که استقلال و پرسپولیس 2 باشگاه پرطرفدار هستند و باید به آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: در همین زمان گذار مشکلات فوق العاده زیاد است. نقش مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران کجا باید دیده شود؟ مگر غیر از این است که آنها با یک پیروزی تیم ها شور و نشاط اجتماعی به مردم منتقل می شود. شاید اگر شهرداری ورزشگاه ها روی دستش نمانده بود آنها را به استقلال و پرسپولیس نمی داد.هزینه نگهداری استادیوم ها به هیچ عنوان به ورزشگاهداری نمی ارزد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس نزدیک به 70 میلیون نفر طرفدار دارند و باید به شکلی دیگر به آنها نگاه کرد. وضعیت ما اصلا قابل تصور نیست. مشکل بزرگ ما کم کاری در خصوص دوستانی است که قبول مسئولیت کردند که منابع مالی را تامین کنند ولی تا امروز شایسته و بایسته ان کار را انجام ندادند اما در تیم رقیب آن کارگزار مبالغ خوبی را تزریق کرده است.

مددی در خصوص فایل صوتی منتشره از رسول پناه که مدعی بود دیاباته با وی تماس گرفته که به پرسپولیس برود عنوان کرد: دیاباته شماره تلفن آقای رسول پناه را از کجا پیدا کرده؟ و سوال دوم من این است که او(رسول پناه) انگلیسی یا فرانسوی بلد است؟مگر قانون منع به کار گیری بازیکنان در ایران نیست چگونه قرار بود دیاباته به پرسپولیس برود؟ با همه احترام به آقای رسول پناه فکر می کنم این حرف ندیت ندارد.

وی در خصوص وضعیت علی کریمی گفت: من به شخصه امیدوارم که کریمی را در تیم داشته باشیم.مذاکرات مثبتی با مدیر برنامه وی صورت گرفته و قلب علی کریمی با استقلال است و قلب او برای این تیم می تپد. صد در صد موافق هستم که قرارداد یک ساله به ضرر استقلال است. من در باشگاه قبلی که بودم قرارداد زیر 2 سال نمی بستم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا با نادری قرارداد یک ساله امضا شده است گفت: ما تلاش داشتیم که قرارداد نادری را 2 ساله ببندیم ولی از آنجایی که این بازیکن قرضی است باشگاه بلژیکی موافقت نکرد.

مددی در خصوص اینکه قرارداد با نادری 7.5 میلیارد تومان آب خورده است گفت: خیر به هیچ عنوان این صحبت درست نیست. ما یک سقف مشخص قراردادی داریم و از آن سقف به هیچ عنوان عدول نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سول که خیلی از هواداران استقلال اعتقاد دارند وزارت در کمک به این باشگاه کوتاهی کرده و نظرش در این مورد چیست، عنوان کرد: فضا بسیار گسترده است و نمی شود همه عقاید را با هم جمع کد. فضای مجازی کشور از جمله اینستاگرام و تلگرم متشنج است و این به مشکلات استقلال کمک نمی کند. استقلال بزرگ نیاز به آرامش دارد و کلید واژه استقلال آرامش است.

مددی در خصوص مشکلات خلیل زاده و عبدیان و اینکه چرا اخبار از طریق پیج اینستاگرامی مدیران منتشر می شود گفت:اختلافی بین آقای عبدیان و خلیل زاده نیست و شاید منظور شما آقای سعادتمند است.شاید هم منظور شما اختلاف بین و من و عبدیان است. ما اصلا دنبال واژه سازی نیستیم. یک اختلاف نظر کوچکی بود و سوء تفاهم به وجود آمد. بعد از پست آقای عبدیان مورد آماج حملات قرار گرفتم ولی سکوت کردم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: اساسنامه باشگاه مشخص است و چارچوب وظایف هم مشخص است.در کل یک مشکل کوچکی بود که حل شد.

وی در خصوص وضعیت 3 بازیکن استقلال که در دوحه بی نظمی کردند گفت: احکام انضباطی هر 3 نفر صادر و به آنها ابلاغ شده است.هر 3 بازیکن به این حکم اعتراض کردند و قرار است کمیته استیناف رای نهایی را صادر کند. قرار هم نیست این اتفاقات رسانه شود.

مددی در خصوص وضعیت دیاباته و میلیچ گفت: لابراتوار تست کرونای این بازیکن را گم کرده و قرار است امروز جواب تست او بیاید. به محض اینکه مجوز خروج از فرانسه را بگیرد برای وی بلیت تهیه می کنیم. امروز هم مبلغی به حساب میلیچ نشسته است ، البته پدر این بازیکن حال خوبی ندارد ولی به محض دریافت پول تست کرونا می‌دهد و به تهران باز خواهد گشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید