کد خبر:38798
پ

متلک حمید درخشان به گل محمدی: بهانه جویی نکنید، بهترین بازیکنان را داریم

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحبتهایی که در خصوص جذب مهاجم خارجی خول پرسپولیس مطرح می شود واکنش نشان داد و این صحبتها را بهانه جویی عنوان کرد. او معتقد است پرسپولیس بهترین نفرات را در اختیار دارد و مطرح شدن این موضوعات تنها برای بهانه جویی پس از ناکامی است. درخشان گفت: در […]

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحبتهایی که در خصوص جذب مهاجم خارجی خول پرسپولیس مطرح می شود واکنش نشان داد و این صحبتها را بهانه جویی عنوان کرد. او معتقد است پرسپولیس بهترین نفرات را در اختیار دارد و مطرح شدن این موضوعات تنها برای بهانه جویی پس از ناکامی است.

درخشان گفت:

در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد و با درایت کادر فنی و با توجه به ابزارهای خوبی که در اختیار مربیان قرار گرفته پرسپولیس می تواند شروع خوبی در این فصل داشته باشد.

صحبت های دیگر بهانه جویی است نه انتقاد فنی و سازنده. پرسپولیس در حال حاضر بهترین نفرات فصل گذشته را جذب کرده و بهترین های فصل قبل خود را نیز حفظ نموده و با توجه به ابزارها و نیروهای مستعدی که در اختیار دارد، می تواند با بهترین ترکیب وارد مسابقات شود.

تا امروز بحث جذب مهاجم خارجی بود که خوشبختانه این مشکل در حال حل شدن است. در پست های دیگر پرسپولیس می تواند با با جابجایی نفراتی که در اختیار دارد شرایط ایده آلی را برای شروع مسابقات داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید