کد خبر:20551
پ

مبلغ حیرت انگیز قرارداد قایدی لو رفت

مهدی قایدی یک هفته ای هست که از حضور در تمرینات استقلال سرباز زده و مدیران این تیم فرصت داده تا موضوع اصلاح قراردادش را سریعتر انجام دهند اما بی تفاوتی مدیران استقلال نسبت به ستاره هایشان باعث دلخوری آنها شده و مسلماً قایدی نه اولین و نه آخرین نر از بازیکنان استقلال است که […]

مهدی قایدی یک هفته ای هست که از حضور در تمرینات استقلال سرباز زده و مدیران این تیم فرصت داده تا موضوع اصلاح قراردادش را سریعتر انجام دهند اما بی تفاوتی مدیران استقلال نسبت به ستاره هایشان باعث دلخوری آنها شده و مسلماً قایدی نه اولین و نه آخرین نر از بازیکنان استقلال است که نسبت به این بی تفاوتی ناراحت شده است.

 

مبلغ حیرت انگیز قرارداد قایدی لو رفت

مبلغ حیرت انگیز قرارداد قایدی لو رفت

ماجرا از این قرار است که رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال مبلغ عجیب 840 میلیون تومان برای یک فصل است که در کمال تعجب مدیریت وقت استقلال نسبت به افزایش این رقم با توجه به ارزش این بازیکن و تاثیرگذاری بالایش در بازیهای استقلال بی تفاوت بود و مدیریت فعلی نیز با سهل انگاری عمدی یا سهوی از کنار درخواست های پیاپی قایدی در این خصوص به سادگی عبور کرد تا قایدی در آستانه جدایی از استقلال قرار بگیرد.

قایدی که ارزشمندترین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر از نگاه ترانسفرمارکت نیز محسوب می شود،، پیشنهاد بایر لورکوزن را نیز به تازگی به خاطر استقلال و هوادارانش رد کرد تا تعصب خود را به پیراهن آبی نشان دهد. او در حالی مبلغ 840 میلیون تومان برای یک فصل دریافت می کند که هم بازیکن ملی پوش محسوب می شود، و هم در فصل گذشته 10 گل به ثمر رساند و آقای پاس گل استقلالی ها نیز لقب گرت و در فصل جاری نیز 4 گل به ثمر رسانده است و با ارسال 2 پاس گل، در جمع معدود بازیکنان خوب استقلال در فصل بیستم قرار داشته است.

 

در شرایط علی او نه تنها حق دارد در تمرینات شرکت نکند و نسبت به مبلغ قراردادش معترض باشد بلکه حتی حق این را دارد تا در گوش مدیر وقت استقلال بزند که با علم به ارزش او، سر بازیکن محجوب استقلال را کلاه گذاشته و با نازلترین مبلغ ممکن با او قرارداد امضا کرده است. شاید بد نباشد بدانید بازیکنی همچون فرشید باقری در استقلال از او دریافتی بیشتری داشته اند.

 

ای کاش برخی رسانه ها که علاقه زیادی به انتشار اسناد قراردادهای محرمانه بازیکنان با باشگاه ها را دارند، رقم قرارداد قایدی با استقلال را نیز منتشر کنند تا هواداران این تیم بیشتر به مظلومیت و حجب و حیای قایدی در این تیم پی ببرند.

در فوتبالی که شبه ستاره ها برای یک نیم فصل 6 میلیارد دریافت می کنند چرا مهدی قایدی که یک ستاره واقعی است، برای یک فصل 840 میلیون تومان دریافت کند؟

 

پی نوشت: با توجه به ارزش گذاری بازیکنان در سایت ترانسرمارکت که بر اساس عملکرد یک بازیکن در فصل انجام می شود، ارزش قایدی در ترانسرمارکت حدود 50 تا 60 میلیارد تومان برای یک فصل است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • شکرستان 23 فوریه 2021 / 5:25 ب.ظ

    لطفا کمی مطالعه داشته باشید، تیم های بزرگی چون بایرلورکوزن تست پزشکی دارند، قائدی در پاهایش و پلاتین دارد، یعنی عمرا لورکوزن بعداز تست پزشکی بازیکن پلاتین دار بگیره

  • یعقوب 23 فوریه 2021 / 7:06 ق.ظ

    سلام برادر میدونی که این طور برنامه ها خیلی محرمانه است و صلاح مملکت که در مقابل دشمنان اسلام قرار گرفته نیست که اموال دولت رو بده هرکس که توپ برداشت شوت کرد و فلان اشکار نکنین این مسایل رو اجازه بدین ما که جان بکف های مملکت ایرانیم از اموال دولت مواظب باشیم ملت نمیتواند اداره کند سرمایه دولت رو پس همون بهتر ملت به کار خودش باشد ما اینجا میدونیم که کی ستاره است چون خودمان میسازیم استعداد که کیلویی نیست دلاری اقا!!!! متاسفم به خودمان اونا بیتقصیرند ولی قایدی راهش طولانیه این رقمها تو اینده احتمال داره سالانه به بچه ها و نیازمندان از قایدی باشه خواهید دید که روزی میرسد. به امید حذف تمام دستان کثف خیانت از گلوی این ملت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید