کد خبر:41228
پ

ماهسون قرمزگل خواننده ترکیه ای از جنبش مردم در ایران حمایت کرد

این روزها علاوه بر سلبریتی های داخلی، بسیاری از سلبریتی های خارجی نیز با حمایت از اعتراضات اخیر در داخل ایران که با شعار زن، زندگی، آزادی شکل گرفته، حمایت کردند. یکی از این افراد سرشناس، ماهسون قرمزگل خواننده سرشناس و قدیمی ترکیه ای بود که بسیاری از ایرانیان با آهنگ های او خاطره دارند. […]

این روزها علاوه بر سلبریتی های داخلی، بسیاری از سلبریتی های خارجی نیز با حمایت از اعتراضات اخیر در داخل ایران که با شعار زن، زندگی، آزادی شکل گرفته، حمایت کردند. یکی از این افراد سرشناس، ماهسون قرمزگل خواننده سرشناس و قدیمی ترکیه ای بود که بسیاری از ایرانیان با آهنگ های او خاطره دارند.

پس از سلبریتی های معروف ترکی مثل ابرو گوندش، مورات، حادیثا و … که از حرکت آزادی خواه زنان در ایران حمایت کرده بودند، ماهسون با انتشار پستی اینستاگرامی، از معترضین در ایران حمایت کرد. شاید امروز وقت آن رسیده تا مسئولین به جای اتهام زدن و محکوم کردن ورزشکاران و سلبریتی های داخلی به حمایت از معترضین واقعی به شرایط و برچسب اغتشاشگر و برانداز زدن به آنها، به صحبت آنها گوش دهند. به واقع آیا سلبریتی های خارجی هم عامل موساد و اسرائیل هستند یا به دنبال براندازی نظام هستند؟ چرا در دو قطبی ایجاد شده بین حکومت و معترضین، هیچ سلبریتی خارجی که از بیرون اتفاقات را دنبال می کند، از نظام موجود در ایران حمایت نکرده است؟ نکته قابل تامل اینجاست که بسیاری از علما نیز با توجه به تصمیمات و رفتارهای اشتباه حاکمیت در جریان اتفاقات اخیر سکوت کرده اند تا مشخص شود، آنها نیز از وضعیت موجود راضی نیستند.

استوری مهسون کیرمیزگل در حمایت از مردم ایران
کلیدواژه : ماهسون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید