کد خبر:9293
پ

مانع پرداخت طلب برانکو: اعتراض سایر تیم ها و تحت فشار بودن وزیر ورزش از جانب مجلس

در حالی که هواداران پرسپولیس این روزها به حای شادی بابت پوکر قهرمانی و لذت رسیدن به فینال آسیا، درگیر حواشی پرداخت طلب برانکو هستند به نظر می رسد مشکل جدی در پرداخت این مبلغ از طرف مسئولین این تیم وجود دارد.   مانع پرداخت طلب برانکو: اعتراض سایر تیم ها و تحت فشار بودن […]

در حالی که هواداران پرسپولیس این روزها به حای شادی بابت پوکر قهرمانی و لذت رسیدن به فینال آسیا، درگیر حواشی پرداخت طلب برانکو هستند به نظر می رسد مشکل جدی در پرداخت این مبلغ از طرف مسئولین این تیم وجود دارد.

 

مانع پرداخت طلب برانکو: اعتراض سایر تیم ها و تحت فشار بودن وزیر ورزش از جانب مجلس

مانع پرداخت طلب برانکو: اعتراض سایر تیم ها و تحت فشار بودن وزیر ورزش از جانب مجلس

با توجه به اینکه ردیف بودجه های مشخصی برای تامین منابع باشگاه در هر فصل تعریف می شود، با اعتراف مهدی رسول پناه، بودجه ای که برای پرداخت طلب برانکو تعریف شده بود، تماماً صرف تقویت تیم در رقابتهای آسیایی شد و به جذب بازیکنان جدی د و حفظ نفراتی همچون شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان و بشار رسن رسید و امروز باشگاه پولی در بساط ندارد تا از طریق آن بتواند پرداخت برانکو را سریعتر انجام دهد.

از طرفی اسپانسر یا کارگزار باشگاه نیز تاکنون طبق قراردادش، مبالغی که باید به باشگاه تزریق می کرده را پرداخت کرده و تنها راه تامین مالی پرداخت بقیه طلب برانکو، کمک وزارت خانه ها است.

کمک وزارتخانه ها نیز از این جهت تاکنون انجام نشده که وزیر ورزش این روزها تحت فشار شدید مجلس در خصوص بریز و بپاش های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار دارد و در صورتی که بخواهد طلب برانکو را پرداخت کند، متعاقب ان می بایست طلب وینفرد شفر در استقلال را نیز پرداخت کند تا صدای هواداران تیم دیگر دولتی در باب تبعیض بلند نشود و بار دیگر تجمع اعتراضی جلوی مجلس راه نیاندازند و در این شرایط وخیم ارزی، تامین نزدیک به یک میلیون و ششصد هزار دلار برای پرداخت به برانکو و شفر، کار سختی برای وزارت ورزشی محسوب می شود که در محدودیت شدید منابع ارزی قرار دارد.

 

نکته دیگر که در صورت وقوع این اتفاق یعنی پرداخت مطالبات شفر و برانکو نیز صدای اعتراض تیمهای خصوصی همچون تراکتور و نساجی و شهر خودرو بلند خواهد شد که چرا دولت تا این اندازه، خارج از ساختارهای معمول به این دو تیم کمک می کند و آنگاه آنها هستند که فیرپلی و رقابت عادلانه را زیر سوال خواهند برد چرا که زنوزی از فصل پیش این ادعا را مطرح می کرد که باید با تیم های تهرانی در شرایط برابر رقابت کنند.

 

هر چه که هست به نظر می رسد هر چه سریعتر این دو مورد می بایست پیگیری شود چرا که در صورت عدم پرداخت به موقع طلب برانکو، خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پائینتر پرسپولیس را تهدید خواهد کرد و در طرف مقابل نیز استقلالی ها تا زمانیکه طلب شفر را پرداخت نکنند، قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نیستند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • مجید مفتاحی 10 اکتبر 2020 / 6:26 ب.ظ

    سلام باشگاه یه شماره حساب تو رسانه اعلام کنه هواداران پرسپولیس هر چقدر که در توانشان است واریز کنند تا بدهی این تیم محبوب داده شود تا مشکلی برای تیم پیش نیاید

  • ناشناس 10 اکتبر 2020 / 5:50 ب.ظ

    اخهنفهما بگو نفهما تیمی که پنجاه میلیون هوادار دارجارتا تیم عادی باید مقایسه بشه؟! باید شرایطشون یکسان باشه؟ تیمی که چهار بار متوالی قهرمانی لیگ برتر رو داره و دوسال متوالی فینالیست اسیا میشه باید با چندتا تیم درجه دو که موقتا مهمون لیگ هستن یکی بشه؟!لطفا نه مغرضانه حرف بزنین نه تیتر تحریک کننده بزنین انصاف خوب چیزیه

    • admin 10 اکتبر 2020 / 6:10 ب.ظ

      کجای این تیتر تحریک کننده س دوست عزیز؟ دو عامل عدم تامین مالی تا این لحظه ذکر شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید