کد خبر:23698
پ

ماجرای کرونای مشکوک سعید آقایی و عدم اعزام با پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا

سعید آقایی بازیکن تیم پرسپولیس که در بازی پرسپولیس و نساجی نیز بازی کرده بود و جلسه تمرینی پس از این بازی را نیز همراه تیمش سپری کرده بود، به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از سفر همراه تیم به هندوستان باز ماند.   ماجرای کرونای مشکوک سعید آقایی و عدم اعزام با پرسپولیس به […]

سعید آقایی بازیکن تیم پرسپولیس که در بازی پرسپولیس و نساجی نیز بازی کرده بود و جلسه تمرینی پس از این بازی را نیز همراه تیمش سپری کرده بود، به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از سفر همراه تیم به هندوستان باز ماند.

 

ماجرای کرونای مشکوک سعید آقایی و عدم اعزام با پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا

ماجرای کرونای مشکوک سعید آقایی و عدم اعزام با پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا

نکته عجیب در خصوص این اعلام غیرمنتظره اینکه هیچ واکنش جدی و خاصی از سوی بازیکنان یا کادر فنی پرسپولیس نسبت به این اتفاق مهم نبودیم و این در حالیست که سعید آقایی تنها بازیکن بدون جانشین در پست دفاع چپ تیم گل محمدی است. اگرچه علی شجاعی در بازیهایی که به جای او به میدان رفته نتوانسته کارایی که آقایی در دفاع و حمله برای پسپولیس داشته را نشان دهد.

 

ماجرای ابتلای سعید آقایی به کرونا وقتی عجیب تر می شود که پزشک تیم پرسپولیس به یکباره اعلام می کند این بازیکن حداقل به 20 روز قرنطینه نیاز دارد و بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است! موردی که هرگز در مورد فرشاد فرجی اعلام نشد و همچنان امید به منفی شدن تست او و اعزامش به هند وجود دارد.

این اعلام از آن جهت قابل تامل به نظر می رسد که در ماههای اخیر بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی، مهدی قایدی سیاوش یزدانی، رشید مظاهری و … پس از مثبت شدن تست اول کرونایشان، در تست های بعدی موفق ظاهر شدند و با منفی شدن تست، توانستند مجوز حضور در بازیها را به دست آورند اما به نظر می رسد موضوع در خصوص سعید آقایی کمی متفاوت است و دوستان اصلاً مجال به مشخص شدن تست های بعدی کرونای آقایی ندادند و از همین حالا و بدون توجه به نتیجه تست های بعدی سعید آقایی، مدعی شدند او به 20 روز قرنطینه نیاز دارد و بازیهای مرحله گروهی را از دست داده است!

 

در تصویر بالا مشاهده می کنید که سعید آقایی در آخرین تمرین تیم قبل از اعزام به هند حضور دارد و در فاصله کم با سایر بازیکنان مشغول دویدن و تمرین کردن است. مشخص نیست آیا قبل از ورود بازیکنان به محل تمرین از انها تست PCR گرفته شده یا سعید آقایی پس از انتهای این تمرین به کرونا مبتلا شده است. چرا که اگر در گرفتن تست PCR قبل تمرین سهل انگاری شده باشد، احتمال مثبت شدن کرونای چند بازیکن دیگر پرسپولیس نیز زیاد خواهد بود.

دیدگاه کاربران 20 دیدگاه
  • میلاد 12 آوریل 2021 / 7:54 ق.ظ

    آبی جان شما زیاد به خودت فشار نیار خدانکرده بواسیرت میزنم بیرون😂😂😂

    • ابی 12 آوریل 2021 / 9:25 ق.ظ

      به خودم فشار نمیارم فقط گوشزد میکنم که خداراشکر وقتی کامنتارو میخونم به شعور و فرهنگ تیم حریف بیشتر پی میبرم

  • Majid 12 آوریل 2021 / 7:49 ق.ظ

    کلا همه رسانه ها و مربیها دست به دست دادین پرسپولیس رو زمین بزنین، پنالتی برای پیکان نمیگیرن میگین گل پرسپولیس آفساید بوده، بازیکنای خودتوت اردو تیم ملی رو بخاطر منافع باشگاه ول میکنن و میان فرداش میرن سر تمرین بدون هیچ مشکلی هیچکس هم نمیگه بهشون بالا چشت ابرو، میگین پرسپولیس واکسن زده، بعد که کرونا میگیرن میگین دوپینگه ، شده حکایت برنامه ریزی بازیها، قبل از ششتقلال بازی میکین میگن ما استرس بهمون وارد میشه ، بعدش بازی میکنی میگن نتیجه رو میدونست ، این همه دشمنی تو رسانه فقط یه دلیل داره اونم اینکه تیم ما خیلی بزرگه
    اینو دیگه همه میدونن

    • ابی 12 آوریل 2021 / 9:26 ق.ظ

      همه این دشمنی ها فقط یه دلیل داره اینکه شما لنگی ها خیلی متوهمین اینو دیگه کل دنیا میدونن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید