کد خبر:17945
پ

ماجرای عجیب کفش طلای شیخ دیاباته

با وجود نزدیک شدن به نیم فصل مسابقات در لیگ بیستم اما به دلایل نامعلوم هنوز جوایز بهترین های لیگ نوزدهم به آنها تحویل داده نشده است و عوامل مسئول با پاسکاری در این زمینه، دیگری را مقصر عدم اهدای جوایز می دانند.   ماجرای عجیب کفش طلای شیخ دیاباته با حجت الله بهمنی، روابط […]

با وجود نزدیک شدن به نیم فصل مسابقات در لیگ بیستم اما به دلایل نامعلوم هنوز جوایز بهترین های لیگ نوزدهم به آنها تحویل داده نشده است و عوامل مسئول با پاسکاری در این زمینه، دیگری را مقصر عدم اهدای جوایز می دانند.

 

ماجرای عجیب کفش طلای شیخ دیاباته

ماجرای عجیب کش طلای شیخ دیاباته

با حجت الله بهمنی، روابط عمومی سازمان لیگ درخصوص برگزاری مراسم برترین‌ها و اهدای کفش طلای شیخ دیاباته، آقای گل فصل گذشته صحبت کردم. وی برگزار نشدن این مراسم و ندادن جوایز به بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر را به نداشتن اسپانسر خوب و واگذاری این مسؤولیت به کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال عنوان کرد.

▪️با صحبت با صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال پیگیر این ماجرا شدم، او گفت: من در تاریخ ۹۹/۶/۲۶ و ۹۹/۹/۵ نامه زدم به سازمان لیگ که مراسم را حتی به صورت آنلاین برگزار کنیم و جوایز را به بهترین‌های لیگ اهدا کنیم که هنوز جوابی نگرفتیم. اسپانسر خیلی خوبی هم داریم و اصلاً از این بابت مشکلی نداریم. بنابراین باید از سازمان لیگ بخواهید تا جوایز را اهدا کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید