کد خبر:22281
پ

ماجرای صغرسنی آکادمی مهدوی کیا چیست؟

در روزهای گذشته خبر تخلف تیم نونهالان آکادمی کیا خبرساز شده است؛ در ادامه به ماجرای این جنجال بزرگ که با شکایت باشگاه استقلال رسانه ای شده است، می پردازیم.   ماجرای صغرسنی آکادمی مهدوی کیا چیست؟ ماجرا از این قرار است که در تیم نونهالان کیا بازیکنی به نام طاهراسماعیل در ترکیب خود استفاده […]

در روزهای گذشته خبر تخلف تیم نونهالان آکادمی کیا خبرساز شده است؛ در ادامه به ماجرای این جنجال بزرگ که با شکایت باشگاه استقلال رسانه ای شده است، می پردازیم.

 

ماجرای صغرسنی آکادمی مهدوی کیا چیست؟

ماجرا از این قرار است که در تیم نونهالان کیا بازیکنی به نام طاهراسماعیل در ترکیب خود استفاده کرده است که بر طبق اسنادی که باشگاه استقلال در اختیار دارد، او در محدوده مجاز سنی برای باز در تیم نونهالان قرار ندارد و 17 ساله است. اما مهدی مهدوی کیا این موضوع را قبول ندارد و تخلفی را متوجه مجموعه خود نمی داند و با اظهار بی اطلاعی از این موضوع اولاً صحت کار مجموعه خود در این زمینه را تائید کرد و در وهله بعدی مدعیست اگر هم تخلفی صورت گرفته باشد، از سمت بازیکن بوده و تخلفی متوجه مجموعه کیا در عقد قرارداد با این بازیکن نیست.

تیمهای نونهالان استقلال و آکادمی کیا رقابت نزدیکی در صدر جدول نونهالان تهران دارند و اگر شکایت استقلال از بازیکن صغرسنی کیا مورد قبول واقع شود، تمامی بازیهایی که این بازیکن برای کیا به میدان رته با نتیجه 3 بر 0 به سود حریفان ثبت خواهد شد.

کلیدواژه : مهدی مهدوی کیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید