کد خبر:3223
پ

لیگ امارات بدون معرفی قهرمان لغو شد

با تصمیم کمیته برگزاری رقابت های لیگ فوتبال امارات، فصل ۲۰۱۹/۲۰ لیگ این کشور لغو شد و ادامه نخواهد یافت و تکلیف سهمیه ها، سقوط کننده ها و قهرمان به شکل زیر مشخص شد.   لیگ امارات بدون معرفی قهرمان لغو شد سازمان لیگ فوتبال امارات متحده عربی روز گذشته پس از آن که رای […]

با تصمیم کمیته برگزاری رقابت های لیگ فوتبال امارات، فصل ۲۰۱۹/۲۰ لیگ این کشور لغو شد و ادامه نخواهد یافت و تکلیف سهمیه ها، سقوط کننده ها و قهرمان به شکل زیر مشخص شد.

 

لیگ امارات بدون معرفی قهرمان لغو شد

لیگ امارات بدون معرفی قهرمان لغو شد

سازمان لیگ فوتبال امارات متحده عربی روز گذشته پس از آن که رای به پایان رقابت‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر این کشور داد، با برگزاری نشستی تصمیم گرفت که هیچ تیمی را به عنوان قهرمان این فصل معرفی نکند.

در این جلسه همچنین تایید شد که هیچ تیمی به لیگ دسته اول سقوط نخواهد کرد و هیچ تیمی هم از دسته پایین‌تر به لیگ برتر صعود نکند و رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر امارات متحد عربی با همان ۱۴ باشگاه فعلی برگزار شود.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که برخی مسئولین در فدراسیون فوتبال با این ادعای عجیب که در صورت لغو لیگ، میزبانی از ایران گرفته خواهد شد، درصدد برگزاری ولو به هر قیمتی لیگ برتر هستند اما امارات نشان داد که بدون معرفی قهرمان و با یک گزینه ساده نیز می توان لیگ را در شرایط حساس فعلی به پایان برد. نکته اینکه میزان شیوع کرونا در امارات به مراتب پائینتر از ایران است و لیگ امارات بر خلاف لیگ زیان ده ایران، به عنوان لیگی سود ده محسوب می شود.

 

پی نوشت: فاصله دو تیم اول و دوم لیگ امارات 6 امتیاز بود و در لیگ 14 تیمی این کشور، تنها 7 هفته به پایان رقابتها فاصله باقی مانده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید