کد خبر:3551
پ

لیست 5 بازیکنی که سریعاً باید از استقلال اخراج شوند

بازی دور از انتظار شاگردان مجیدی در مقابل سایپا، آتش خشم هواداران  استقلال را شعله ور کرده به طوری که آنها معتقدند چند بازیکن این تیم در حد و اندازه های تیم بزرگ استقلال نبوده و کادر فنی استقلال بزرگترین اشتباه در بازی دادن به آنها مرتکب می شود.   برنامه بازیهای استقلال   سیدحسین […]

بازی دور از انتظار شاگردان مجیدی در مقابل سایپا، آتش خشم هواداران  استقلال را شعله ور کرده به طوری که آنها معتقدند چند بازیکن این تیم در حد و اندازه های تیم بزرگ استقلال نبوده و کادر فنی استقلال بزرگترین اشتباه در بازی دادن به آنها مرتکب می شود.

 

برنامه بازیهای استقلال

 

لیست 5 بازیکنی که سریعاً باید از استقلال اخراج شوند

سیدحسین حسینی

دروازه بان حاشیه ای و جنجالی استقلال که بیشتر از فوتبال، تمرکزش بر روی حواشی آن است، پس از خروج مهدی رحمتی از تیم بدون رقیب بوده و با افت محسوسی کار خود در استقلال را دنبال می کند. او که در دو بازی اخیر استقلال با خروج های اشتباهش بارها، دروازه استقلال را در معرض خطر قرار داد، به هیچ عنوان رضایت هواداران استقلال را جلب نکرده است.

 

میلاد ذکی پور

به جرات می توان گفت ضعیفترین بازیکن 3 فصل اخیر استقلال با اختلاف نسبت به سایرین، میلاد ذکی پوری بوده که هنوز هیچ حرکت خاصی از او در ترکیب اصلی استقلال ندیده ایم. او که اصرار زیادی به بازی انفرادی دارد، در بسیاری از موارد توپ را در بزنگاه های حساس لو داده و یا با ارسالی بد، مانع از ایجاد موقعیت گل برای هم تیمی هایش شده است. نقطه ضعف بزرگ ذکی پورف انجام کارهای دفاعی است که هرگاه در زمین بوده، تمرکز حریف بر روی استفاده از جناح چپ استقلال و جای خالی ذکی پور بوده که بارها و بارها این پاشنه آشیل، منجر به گلزنی حریفان مقابل استقلال شده است.

 

عارف غلامی

عارف غلامی که با سر و صدای زیاد به استقلال پیوست، رفته رفته نشان داد ظرفیت حضور در یک تیم بزرگ را ندارد و بار رفتارهای بچه گانه در زمین بازی و اشتباهات مهلکی که در خط دفاع استقلال در فصل جاری مرتکب شده، خط دفاع استقلال را آسیب پذیر کرده است. این بازیکن نیز بیشتر از اینکه تمرکزش بر روی فوتبال باشد، به حواشی آن توجه دارد و همین مسئله باعث کاهش کیفیت فنی این بازیکن شده است.

 

علی دشتی

علی دشتی بر خلاف آنچه هواداران استقلال تصور می کردند، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تصویری که از او در ذهن هواداران این تیم به یادگار مانده، تنها خطا و اعتراض به داور است و بس. او هرگز نتوانسته مثل دوران حضورش در سایپا با تکنیک ویرانگر خود دفاع حریفان را به هم بریزد و به نظر می رسد شهرت و حضور در تیم بزرگ پایتخت، بر روی او تاثیر منفی گذاشته است.

 

آرش رضاوند

آرش رضاوند نیز مثل دشتی تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به جز بازی فیزیکی و دوندگی، خلاقیتی در بازی او دیده نمی شود. او در بازی شب گذشته استقلال مقابل سایپا سه بار در موقعیت مناسب شوتزنی قرار گرفت اما ضربات بی دقت او نشان از کیفیت پائین این بازیکن در روزهای اخیر دارد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید