کد خبر:16991
پ

لیست همه سورپرایزهای ممکن پرسپولیس در دربی

در آستانه دربی 94 بسیاری از علاقه مندان به دو تیم استقلال و پرسپولیس علاقه مندند تا از تاکتیک مربی و ترکیب احتمالی تیم محبوبشان در دربی پیش از شروع مسابقه مطلع شوند‌؛ در ادامه به بررسی لیستی از سورپرایزهای ممکن در ترکیب پرسپولیس پرداخته ایم با بتاکاپ همراه باشید.   محمد شریفی در نقش […]

در آستانه دربی 94 بسیاری از علاقه مندان به دو تیم استقلال و پرسپولیس علاقه مندند تا از تاکتیک مربی و ترکیب احتمالی تیم محبوبشان در دربی پیش از شروع مسابقه مطلع شوند‌؛ در ادامه به بررسی لیستی از سورپرایزهای ممکن در ترکیب پرسپولیس پرداخته ایم با بتاکاپ همراه باشید.

 

محمد شریفی در نقش محمد نوری

با توجه به نبود یک بازی ساز حرفه ای مثل بشار رسن در ترکیب پرسپولیس به نظر می رسد اگر گل محمدی قصد سورپرایز کردن کادر فنی استقلال را داشته باشد او احتمالا از محمد شریفی جوان که در پست پلی میکر در تیم ملی جوانان بازی می کرد در دربی استفاده کند. با توجه به درخشش مهدی عبدی جوان در دربی های قبلی، اگر شریفی از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد شانس بازی در نیمه دوم برای برگردادن ورق بازی به سود پرسپولیس را احتمالا خواهد داشت‌ البته این اتفاق در صورتی رخ می دهد که پرسپولیس در نیمه دوم نیاز به گلزنی داشته باشد در غیر این صورت بعید است به شریفی جوان بازی برسد.

 


یکی دیگر از سورپرایزهایی که شاید در دربی با آن مواجه شویم حضور محمد انصاری در ترکیب اولیه پرسپولیس و تغییر آرایش تیم به سیستم های سه دفاعه خواهد بود به طوری که انصاری، سید جلال و کنعانی زادگان سه مدافع پرسپولیس را تشکیل دهند و سعید آقایی و سیامک نعمتی دو بال پرسپولیس خواهند بود که شعاع حرکتی بیشتری خواهند داشت.

 

آریا برزگر در خط حمله؟ 

یکی دیگر از سورپرایزهایی که در دربی شاید با آن مواجه شویم، حضور آریا برزگر در زمین به عنوان زوج مهدی عبدی در نوک خط حمله و استفاده از وحید امیری در پست تخصصی خودش یعنی وینگر چپ است.

 

حال باید منتظر ماند و دید یحیی چنین ریسک هایی را برای پیروزی در دربی انجام می دهد یا با ترکیب آشنای پرسپولیس تیمش را روانه بازی می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید