کد خبر:38208
پ

لیست مازاد استقلال مشخص شد

پس از بازی دوستانه استقلال مقابل امیدهایش، ریکاردو ساپینتو لیست مازاد استقلال را اعلام کرد و بر این اساس، 7 بازیکن این تیم در تمرین روز گذشته استقلال شرکت نکردند تا شایعه مازاد شدن آنها بیشتر شود. لیست مازاد استقلال مشخص شد رضا آذری، امین قاسمی‌نژاد، آرش داجلیری، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده ، زکریا مرادی […]

پس از بازی دوستانه استقلال مقابل امیدهایش، ریکاردو ساپینتو لیست مازاد استقلال را اعلام کرد و بر این اساس، 7 بازیکن این تیم در تمرین روز گذشته استقلال شرکت نکردند تا شایعه مازاد شدن آنها بیشتر شود.

لیست مازاد استقلال مشخص شد

رضا آذری، امین قاسمی‌نژاد، آرش داجلیری، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده ، زکریا مرادی و فردین رابط 7 بازیکنی هستند که با آنها تماس گرفته نشده و به محل تمرین نرفتند. این نفرات حالا در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند و باید دید مقصد جدید آنها برای ادامه فوتبال کدام تیم خواهد بود.

گفتنیست تا پایان هفته 3 بازیکن دیگر از لیست بازرگسالان مازاد خواهند شد تا جا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال باز شود.

در بین نفرات فوق، مازاد شدن رضا آذری که به تازگی قراردادش را با ابی ها تمدید کرده تعجب برانگیز است؛ به خصوص اینکه استقلال در پست هافبک بازیساز با مشکل مواجه است.

گفتنیست این خبر یک خبر رسمی نیست و تنها گمانه زنی رسانه ای بابت عدم حضور بازیکنان فوق در تمرین استقلال می باشد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید