کد خبر:35207
پ

لیست عوامل برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال

سرانجام پس از مدتها انتظار، آخرین مهره از سلطنت مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش سابق یعنی عزیزی خادم در شرف برکناری قرار گرفت. لیست عوامل برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال بنا بر اعلام خبرگزاری فارس، روز گذشته متن دستور جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خطاب به عزیزی خادم به دست او […]

سرانجام پس از مدتها انتظار، آخرین مهره از سلطنت مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش سابق یعنی عزیزی خادم در شرف برکناری قرار گرفت.

لیست عوامل برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال

لیست عوامل برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال

بنا بر اعلام خبرگزاری فارس، روز گذشته متن دستور جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خطاب به عزیزی خادم به دست او رسیده و در جلسه فوری که به زودی برگزار خواهد شد، عزیزی خادم بابت برخی ابهامات استیضاح و احتمالاً به دلیل عدم کفایت برای اداره فوتبال برکنار خواهد شد.

روی کار آمدن عزیزی خادم بعد از آن انتخابات جنجالی فدراسیون فوتبال بحث مفصلی داشت و در ادامه انتخاب های عجیب او برای اداره فدراسیون فوتبال و تصمیمات عجیب تر او در بحث ملی و باشگاهی باعث به وجود آمدن اختلافات زیادی در فضای فوتبال شد. او در حالی از چند مشاور معلوم الحال استفاده کرد که ظاهراً همین مشاورین معلوم الحال که سالها در رسانه های رنگی خود مواضع حمایتی خود از یک تیم و بر ضد رقبایش را سازماندهی می کردند، عامل اصلی برکناری عزیزی خادم قلمداد می شوند.

حذف دو تیم محبوب پایتخت از رقابتهای آسیایی، اقدامات تنش زای صادق درودگر در برخورد با تیم ها، اشتباه مسئول روابط بین الملل فدراسیون در موضوع بازیکن گابنی گل گهر، سفرهای پرهزینه اخیر عزیزی خادم با همراه این عزیزان به استانهای مختلف و همچنین عدم استقلال لازم برای اداره فدراسیون فوتبال از جمله دلایل برکناری احتمالی عزیزی خادم خواهد بود. این اتفاق در حالی در شرف رخ دادن است که حدود 3 هفته به آخرین فرصت فیفا برای تقدیم اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال فرصت باقی مانده و عملاً هیچ حرکت اجرایی و مثبتی برای به تصویب رساندن اساسنامه جدید در مجلس صورت نگرفته است و فدراسیون فوتبال در آستانه تعلیق قرار دارد.

اما شاید امروز که بحث برخورد با مدیر ضعیف فدراسیون فوتبال و برکناری او داغ است، نهادهای ذی ربط به سراغ عامل به وجود آمدن بدهی سنگین به ویلموتس، استراماچونی، کالدرون رفته و بابت تصمیمات بحث برانگیز و هزینه زای او که ضرر زیادی به بیت المال وارد کرده نیز بازخواست کند و در صورت لزوم و محرز شدن تخلفات وی، او را به پای میز محاکمه بکشانند.

 

از گوشه و کنار شنیده می شود سردار آجورلو کاندید اصلی جایگزینی عزیزی خادم خواهد بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 12 فوریه 2022 / 12:01 ب.ظ

    خدایا دارم خواب می بینم ! یعنی میشه عوامل فساد ورزش و قوتبال ایران را از دور خارج کنند ؟!!! یعنی همان تفاله های برجامانده از مافیای ورزش و فوتبال ایران ، سلطانیفر ترمیناتور ورزش ایران ؟ بعید میدانم . فساد این ناپاکان چنان در روزنه های ورزش و فوتبال ایران رسوخ کرده که تطهیر آنها عزمی بسیار می طلبد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید