کد خبر:8350
پ

لیست ضربات مهلک سعادتمند به استقلال | عوام فریبی به سبک مدرن!

احمد سعادتمند طبق انتظار به واسطه عملکرد ضعیفش در چند ماه فعالیتی که در استقلال داشت با وارد کردن سنگین ترین ضربات ممکن در حوزه های مختلف به این تیم به شکل صوری از کارش برکنار شد تا بابت عملکرد ضعیفش به هیچ کس پاسخگو نباشد اما نکته ای که باقی مانده این است که […]

احمد سعادتمند طبق انتظار به واسطه عملکرد ضعیفش در چند ماه فعالیتی که در استقلال داشت با وارد کردن سنگین ترین ضربات ممکن در حوزه های مختلف به این تیم به شکل صوری از کارش برکنار شد تا بابت عملکرد ضعیفش به هیچ کس پاسخگو نباشد اما نکته ای که باقی مانده این است که استقلال به واسطه سوء مدیریت ایشان متضرر شده و اکنون مشخص نیست چه کسی پاسخگوی این اتفاقات خواهد بود؟

 

لیست ضربات مهلک سعادتمند به استقلال

لیست ضربات مهلک سعادتمند به استقلال

 

نقل و انتقالات

عملکرد سعادتمند در فصل نقل و انتقالات بسیار ضعیف ارزیابی می شود؛ او که با تعلل عمدی یا سهوی خود در تمدید قرارداد ستاره ها و عدم توجه به وضعیت داریوش شجاعیان برای وارد کردن نامش در بازیهای آسیایی، کادر فنی را در استفاده از بازیکنان خود تیم دچار مشکل کرده بود تا با کمترین تمرین تاکتیکی ممکن پا به مسابقات آسیایی بگذارند.

 

عدم شفافیت قرارداد بازیکنان

عدم شفافیت در عقد قرارداد با بازیکنان باعث شد تا بازیکنی همچون روزبه چشمی که ظاهراً با سعادتمند برای ماندنش در تیم عکس یادگاری گرفته بود، سر از تست های پزشکی ام صلال در بیاورد و در آستانه پیوستن به این تیم قطری قرار داشته باشد. او با عدم پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته نیز این دو بازیکن را در آستانه فسخ قرارداد و جدایی از تیم قرار داده و عدم توافق با علی کریمی برای ماندن در تیم نیز از دیگر شاهکارهای مدیریتی استاد سعادتمند بوده که ضربه بزرگی به شاکله اصلی استقلال وارد کرده است.

 

کادر فنی

سعادتمند که از ابتدای ورودش به استقلال با فرهاد مجیدی زاویه داشت، با سناریویی عجیب او را مجبور به استعفا و کنار رفتن از استقلال کرد تا این تیم در آستانه فینال جام حذفی و شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا با چالش جدی مواجه شود که نتیجه آن را این روزها هواداران استقلال به چشم می بینند.

 

اتلاف وقت با بازی با نام استراماچونی و الکس نوری

اما بزرگترین ضربه ای که سعادتمند به استقلال زده را می توان اتلاف وقتی دانست که به واسطه پیگیری خیالی بازگرداندن استراماچونی و توافق خیالی تر با الکس نوری توسط او اجرا شد. او که با علم به قانون منع جذب مربی خارجی و بدون هماهنگی با وزیر ورزش به سراغ بازگرداندن استراماچونی رفته بود ( البته در حد چند پیام واتساپی چرا که استراماچونی هرگونه مذاکره جدی و اراده برای بازگشتش را تکذیب کرد) انرژی زیادی از هواداران و کادر فنی استقلال گرفت. در پایان نیز او از توافق با الکس نوری خبر داده بود اما این مربی دو رگه نیز هرگونه توافق با هر تیمی را تکذیب کرد تا مشخص شود، سعادتمند در خیال خود با این مربیان توافق کرده است و نتیجه این خیال پردازی نیز چیزی جز از دست رفتن زمان برای آماده سازی تیم برای فصل بیستم نبود.

 

از دست دادن یک جام

او با مطرح کردن برخی موضوعات بچه گانه از اختلافش با مجیدی و حاشیه سازی با نام استراماچونی و بر هم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان و هواداران تیم، موجب از دست رفتن جام حذفی برای استقلال شد. جامی که می توانست روند حرکتی استقلال را تغییر دهد اما او سهو یا عمداً در مسیری حرکت کرد که هر روز به تیم حاشیه تزریق می کرد.

 

مسئول نتایج ضعیف ابتدای فصل بعد کیست؟

سعادتمند در حالی اقدام به خرید بازیکنان جدید برای تیم کرد که هنوز کسی نمی داند او با نظر کدام مربی لیست خرید به دست گرفت و در بازار نقل و انتقالات فعالیت کرده است! چرا که اکنون با کنار رفتن او هر فردی هم سرمربی استقلال شود، قاعدتاً خواهد گفت این بازیکنان با نظر او جذب نشده اند و مسئولیت نتایج را به طور کامل نمی پذیرد و به احتمال بسیار زیاد بار دیگر سناریوی نتیجه نگرفتن استقلال در ابتدای فصل جدید تکرار خواهد شد.

 

اهمال در بستن پرونده شفر

سعادتمند با بی خیالی نسبت به بستن پرونده شفر عامل اصلی محرومیت نقل و انتقالاتی تیم شد و به همین خاطر نیز آنها نتوانستند از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند و با مصدومیت و محرومیت و البته خستگی چند بازیکن، بدترین نمایش ممکن را در مقابل پاختاکور از خود ارائه کردند.

 

افشای اطلاعات تیم

سعادتمند که قول شناسایی و معرفی جاسوس باشگاه و فردی که اسناد محرمانه را به رسانه ها می دهد را داده بود خود در همان نقش ظاهر شد و در یک بیانیه تصویری عجیب به موضوع قلیان کشیدن بازیکن تیمش و افشای بسیاری از اطلاعات محرمانه باشگاه پرداخت که حاشیه بزرگی را برای مجموعه استقلال به وجود آورد. به طوری که صحبتهای اخیر سعادتمند، وجهه باشگاه استقلال را خدشه دار کرده است.

 

فصل بعد هم از دست رفت

در هر صورت مدیریت ضعیف سعادتمند در استقلال باعث شده تا عمداً یا سهواً این تیم با یک چالش بسیار بزرگتر از فصول قبل در آستانه شروع لیگ بیستم مواجه شود چرا که نه وضعیت کادر مدیریت مشخص است، نه وضعیت کادر فنی معلوم شده و نه وضعیت بازیکنان تیم معلوم است که کدام رفتنی است و کدام ماندنی ؟ از همه بدتر اینکه هنوز کسی نمی داند تکلیف محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم چه می شود و از چه محلی قرار است بدهی شفر پرداخت شود تا محرومیت نقل و انتقالاتی برداشته شود و بازیکنان جدید این تیم بتوانند قراردادشان را ثبت و برای استقلال بازی کنند. با هر روزی که استقلال در آماده سازی برای شروع لیگ جدید از دست می دهد، یک هفته در نتیجه گیری در فصل 99/1400 عقب خواهد افتاد چرا که بر طبق اعلام مسئولین سازمان لیگ، احتمالاً 5 آبان، لیگ بیستم آغاز خواهد شد و در فاصله کمتر از یک ماه دیگر به شروع لیگ، همه چیز در استقلال مبهم است و تمرینات تاکتیکی و بدنسازی و برنامه ای برای آماده سازی تیم اعلام نشده است.

 

پی نوشت: دیگر دوران یک پست احساسی در ایسنتاگرام و تحت تاثیر قرار دادن هوادار گذشته و اگر امروز از سعادتمند بابت خروجی فعالیتش در این 5-6 ماه توضیح بخواهند او به واقع چه جوابی خواهد داشت؟ آیا شیرینی خوردن با پیشکسوتان استقلال و راه اندازی بی مورد تیم کشتی استقلال در بحبوحه گرفتاری های مالی تیم فوتبال را می توان به عنوان دستاورد تلقی کرد؟ سند خوردن مرغوبکار و کمپ حجازی هم که به واسطه دستور وزارت ورزش در این زمینه بوده و متین فولاد هم که به عشق آقای سعادتمند با استقلال قرارداد امضا کرده بود، پا پس کشید تا دیگر اسپانسری هم در کار نباشد!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 2 اکتبر 2020 / 12:12 ق.ظ

    هیت مدیره استقلال چرا کاری نکرد ،مگر هیت مدیره استقلال هیچکاره بودند که تمام مقصرین ناکامی باید مدیرعامل باشد آیا اینها همه شوع نیستتند چرا با احساسات مردم بازی میکنید اگر مدیرعامل خطا کرد چرا فرهاد مجیدی که ادعا ی پیشکسوت دارد یک بازی فینال جام حذفی را حاضر به انجام نشد یا اینکه احتمال باخت را خواست به گردن مدیرعامل انداخته باشد آیا کسی هست ایشون ماخوذه کند ایشون با قهرمانی می‌توانست تو دهنی به مخالفین بزند ،اما فرار کرد از نتیجه فینال،چرا همه وزیر مقصر می‌دانند مگر وزیر پولی به پرسپولیس داد مگر سرانجام مربی و بازیکنان خارجی پرسپولیس مثل استقلال نشد مگر همه پرونده در فیفا ندارند پس چرا همه وزیر ماخوذه میکنند آیا اینها همه فرار رو به جلو نیست مگر وزیر برای قرمز پوشان در آسیا کاری کرد البته بد شانسی نامجومطلق هم بود که با ناداوری حذف شد ولی واقع بین باشیم آقای مجیدی در عین حال که برنده دربی شد اما بیشترین ضربه را به استقلال زد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید