کد خبر:3103
پ

لیست خرید استقلال در فصل جدید 0 می شود؟

در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل بیستم شنیده میشود. در ادامه به بررسی لیست خرید و فروش استقلال در فصل بیستم در تابستان 99 می پردازیم. پس از به راه افتادن شایعه حضور امید ابراهیمی و کاوه رضایی در استقلال خیلی زود این خبر توسط هر دو […]

در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل بیستم شنیده میشود. در ادامه به بررسی لیست خرید و فروش استقلال در فصل بیستم در تابستان 99 می پردازیم.

لیست خرید استقلال در فصل جدید 0 می شود؟

پس از به راه افتادن شایعه حضور امید ابراهیمی و کاوه رضایی در استقلال خیلی زود این خبر توسط هر دو بازیکن تکذیب شد و با کمی تامل در وضعیت استقلال در پست هافبک دفاعی و مهاجم به سادگی میتوان به این نتیجه رسید که آبی ها در این دو پست با ترافیک بازیکن مواجه هستند و اگر مدیریت این تیم موفق به حفظ دیاباته و قایدی شود با حضور ارسلان مطهری و بازگشت محسن کریمی کمبودی در خط حمله استقلال دیده نمیشود و حتی مرتضی تبريزي به واسطه ترافیک خط حمله آبی پوشان قصد ترک این تیم را دارد و به نوعی در لیست فروش استقلال جای گرفته است.

با حضور فرشید باقری و مسعود ریگی و علی کریمی و روزبه چشمی نیز به نظر نمی رسد استقلالیها در پست هافبک دفاعی نیازی به امید ابراهیمی داشته باشند.

در حال حاضر مهمترین دغدغه کادر فنی استقلال یک جانشین خوب برای وریا غفوری و جذب یک گلر رقیب برای سید حسین حسینی است و فرهاد مجیدی قصد دارد با کمترین تغییر ممکن فصل بیستم را آغاز کند و اگر مدیریت استقلال بتواند شاکله اصلی تیم را حفظ کند، نیاز چندانی برای جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات در این تیم حس نمی شود مگر اینکه نفراتی که قراردادشان در انتهای فصل به پایان نی رسد نخواهند در تیم بمانند که در آنصورت نیاز به جذب جانشین برای آنها حس میشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید